ویرگول
ورودثبت نام
ALI KANANI
ALI KANANI
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

وضعیت بازار آنلاین و سنتی لوازم جانبی موبایل

+سلام اقا میخواستم یک گلس برای گوشیم بخرم مدل گوشیم a7 2017 قیمتش چنده؟
-سلام کدوم مدل میخواهید نانو گلس میخواهید یا گلس؟
+تفاوتش چیه؟
-نانو گلس خیلی محکم تر از گلسه و خوب مثل گلس شیشه نیست که بشکنه و تفاوت دیگشم اینه که نانو گلس نازکه و خب مشکل تاچ پیش نمیاد براتون.
+چه جالبه اره من خیلی مشکل دارم توی شکستن گلس خیلی به کارم میاد قیمتش چنده؟
-برای گوشی شما 45 هزار تومن
+اهان اون موقع گلس چنده؟
-برای گوشی شما 20 هزار تومن
+پس بی زحمت یک نانو گلس بندازید برام.
این مکالمه بیشتر افراد جامعس که برای گوشیشون لوازم جانبی میخوان و بعد از این مکالمه خیلی خوشحالن از خریدشون اما اگر فروشگاه های مختلفی برن و یا توی سایت های فروشگاهی ببینن متوجه میشن قیمتا از 30 هزار تومان تا 120 هزار تومان برای نانو گلس متغییره و این نکته وقتی جالب تر میشه که شما از قیمت خرید این محصول با خبر بشید میبیند که سودی دو برابر و حتی بیشتر نصیب اون فروشنده شده.
متاسفانه این روند خیلی زیاد شده و خب همین جور هم داره میره جلو مخصوصا توی این وضعیت گرونی گوشی های موبایل که لزوم استفاده از لوازم جانبی موبایل را برای گوشی به وجود اورده این موضوع گرون فروشی داره نمود بیشتری پیدا میکنه درسته قیمت تک فروشی با عمده فروشی باید متفاوت باشه اما نه به این شدت من خودم گاهی اوقات از گفته های دوستانم که میرن لوازم جانبی بخرن وقتی قیمت ها را میگن شوکه میشم و در کمال تعجب میبینم که سه یا چهار برابر قیمت واقعی خرید کردن.
این موضوع نه تنها برای فروشگاه های سنتی صدق میکنه بلکه برای فروشگاه های آنلاینم جدیداً صدق میکنه و خودش یک معضل بزرگه برای جامعس که داره به این سمت میره نه تنها برای لوازم جانبی موبایل بلکه برای هر چیز دیگه ای این موضوع صدق میکنه و جالبم اونجاست که اگر یک فروشگاهی پیدا بشه که قیمت ها را معقول و منصافه بده همه تعجب میکنن و ننگ لوازم به درد نخور و اصل نبودن اونو میچسبونن به جنس های اون فروشگاه و ازش خرید نمیکنن و با قیمت بالاتر از فروشگاه های دیگه که برند شدن خرید میکنن.
من قصدم از این مقاله این بود جامعه را از این موضوع آگاه کنم و جلوگیری کنم از این که یک سری افراد سود جو با چندین برابر سود معقول خودشون لوازم جانبی موبایل را میفروشن.
امیدوارم مفیده بوده باشه.

لوازم جانبی موبایللوازم جانبی موبایل ارزان قیمت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید