ویرگول
ورودثبت نام
علی برادر خدام خسروشاهی
علی برادر خدام خسروشاهی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

درباره من - علی برادر خدام خسروشاهی نویسنده

علی برادرخدام خسروشاهی هستم 22 سالمه از تهران اصالتا آذربایجان شرقی ، تبریز ، علاوه بر نویسنده ، برنامه نویس و طراح وب سایت هم هستم.


https://virgool.io/d/dkzhjj2rdmbh/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%AF%D9%84%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87%D9%87%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA:

مُلخار چاپ شده و آثار دلنوشته انجمن تک رمان
دلنشوته های اجتماعی و تراژدی مثل : چند دقیقه تا مرگ ۱ و چند دقیقه تا مرگ ۲ (نفس بکش!) ، دلنوشته دل شکسته ، دلنوشته محزون ، دلنوشته صبر ، دلنوشته دنیا
دلنوشته های عاشقانه مثل : نبض عاشقی ، به وقت عاشقی ، لبخند فرشته



بیشتر به چه ژانرها و سبک‌هایی علاقه دارم و دلیل علاقم به این سبک‌ها چیه؟

طبیعیه که من به ژانر تراژدی و اجتماعی علاقه دارم چون بنظرم حرف دل مخاطب در این سبک ها هست و بیشتر به دل مخاطب من میشینه.



از چه چیزهایی برای نوشتن الهام می‌گیرم؟

من از اجتماع و اتفاقاتی که رخ میده معمولا الهام میگیرم.




https://virgool.io/p/dkzhjj2rdmbh/alikhosroshahinotes.ir



علی خسروشاهیدلنوشتهبرنامه نویسعلی برادر خدام خسروشاهی
علی برادر خدام خسروشاهی نویسنده و برنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید