ویرگول
ورودثبت نام
علی خیری
علی خیری
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

اولین مقاله منتشر شد

خوب خوب قبل از اینکه بریم حرفای امروز رو بزنیم به رفقای جدید بگیم که برن و این نوشته رو بخونن تا بفهمن من دارم چی میگم .

خوب طبق رسممون هم بگم که اول این عکسه رو ببینیم

من و ایرانیکارت کنار هم
من و ایرانیکارت کنار هم


خوب الان گیداش نمبکنم اما بریم سراغ ادامه ماجرا .

این اولین روزی بود که به صورت جدی باهام برخورد شد و یه همکار خیلی خوبم که البته یه جورایی مسئولیت هدایت منم بر عهده داره بعد از دو روز غیبت اومد توی شرکت و اولین حرفشم این بود : فرذندم بیا من یکم تو رو دعوا کنم .

همین حرف کافی بود تا توی دل نیروی جدید ایرانیکات کاملا خالی بشه و بترسه که یا خدا چی شده . هنوز ایشون حرفشون تموم نشده بود که یکی دیگه از همکاران که یه موفقیت باحال به دست اورده و چند ماه دیگه میشه مدیر دپارتمان نقد کردن درامد ارزی گفت : خیری اولین اختار رو گرفتی . ( اینو به خنده گفت ولی خو کاملا حرفشون جدی بود .)

حالا بریم بببینیم داستان از چه قراری هستش ؟

من تا الان 5 بلاگ داخل سایت گذاشتم که از نظر خودم اکی بودن . خوب ممنون از اینکه ادامش رو خودت حدث زدی و نیازی به توضیح نیست .

حالا همکار محترم بنده اومد نشست و کلی از ایراداتم رو بهم گفت و دو تا چیز گفت که خیلی سختم شد ولی درست میگفتن .

ایشون اعتقاد داره من حتی نرفتم چهارتا از بلاگ های ایرانیکارت رو بخونم تا با استایل نوشتن توی این سایت اشنا بشم . که البته این حرف تا حدودی درسته .

درواقع من تا امروز هر دفعه که اومدم تو شرکت اول وبلاگ اون روز رو خوندم و به خیال خودم بررسیش کردم اما امروز تازه فهمیدم من چه چیز های بزرگی رو ندیدم .

خلاصه گفت اول برو این باگت رو به استایل درست در بیار تا بعدا بریم بقیه چیز هاش رو بررسیش کنیم .

منم با یه حالتی که حالا چه غلطی کنم دست به کار شدم و خلاصه یه جوری قضیه رو جمعش کردم .

عکس لازمه .

به جان شما اولش که گفت بیا دعوات کنم همین بودم.
به جان شما اولش که گفت بیا دعوات کنم همین بودم.

خلاصه بعد از درست کردن متن یه بار دیگه با هم سئو مطلب رو چک کردیم که تا اینجا که فهمیدم از سو تقربا یه چیز خیل غیر شفاف تو سرمه . بعدشم بنده خدا سئو مطلب رو هودش کامل انجام داده و برام عکس ها رو ردیف کرده و فقط به من گفت برو چند تا تغیر کوچیک بده .

اخر بارم رفتیم دوباره سراغ انتر کیس ها تا ببینیم چطوری باید یه انتر کیس رو درست کنیم . خلاصه که خیلی گند های متوالی و پشت سر همی زده بودم در حالی که بسیارم از خودم راضی بودم . حالا بریم ببینیم اخرش به چی ختم شد .

جی جی جی جینگ

این هاش این نتیجه اخر کار منه . ببین این اخرش که مقاله بازم با نام من منتشر شد کلی کیف داد ولی . پس با هم بنویسیم روز 10هم ماه اسفند سال 1399 اولین بلاگ من تقریبا تو ساعت 3.36 دقیقه منتشر شده .

ایرانیکارت امیدوارم این شروعمون باشه و انتهامون خیلی جالب تر از این شروع باشه.

مراقب خودتون باشید چون امروز برام واقعا عجیب بوده و حس میکنم توانایی زیادی هم برای فردا ندارم.

اولین بلاگتازه کارتولید محتواایرانیکارتیوتیوبر
چیز تازه ای برای گفتن نیست همون قبلی ها که همه نوشتن رو فقط یه نفر جدید داره مینویسه . یه ادم جدید با همون فکرا و کارای ادمای قبلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید