ویرگول
ورودثبت نام
علی خیری
علی خیری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

یوتیوبر ها در دامن ایرانیکارت

خوب امروز قراره ببینیم که جریان یوتیوب چیست . بریم تا براتون بگم منتها قبلش اینو بگم

رفیق برای اینکه بدونی من کلا کیم و جریان این نوشته ها چیه باید بری این یکی رو بخونی اونوقت کلا دستت میاد چیه جریان .


حالا از این به بعد برای اینکه حرفام رو راحت تر بفهمید باید این یکی رو هم بخونید .

میدونم ربطی به تو نداره اما فقط در این حد بگم که من یه دوست کاری دارم که داره توی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داروسازی میخونه .

من و مهران هدنبال یه کار خوب گشتیم و به این نتیجه رسیدیم میتونیم دوتایی اخلاق گند همو تحمل کنیم . البته مهران اخلاقش خوبه ولی من یکم مشکل دارم . ( درونم چیز دیگری است خخخخخ) . مهران ، اینا همش شوخیه تو باور نکن .

حالا خلاصه این دوتا پت و مت تصمیم تصمیم گرفتن برای اینکه نون در بیارن بزنن تو کار تولید محتوا روی پلتفرم یوتیوب . چالش هاش که خیلی زیادن اما واقعا بخوام بگیم ما هم خیلی باهاش حال کردیم و جریانات یادی هم گذشته .

تقریبا از ابان ماه امسال بوده که ما دوتا شروع کردیم و داریم پیش میریم و در عین اینکه اتفاقات عجیبی رخ داده ولی خو فعلا برقراریم و داریم کارمون رو میکینیم . فارماسین تا حالا تونسته با ما دووم بیاریم .

مهران از علمش داره استفاده میکنه و برای مردم کشورش فیلم هاییی درباره سلامتی و زیبایی درست میکنه و منم باید این فیلمل رو ادیت کنم و توی سایت بارگذاری کنم . و البته انقدر جدیدا کارای عجیبی کردیم که باید بعد ها کلی توضیح بدم وظیفه هر کدوممون چیه .

خوبی کار ما اینکه این چند وقت دیگه خیلی روال شدیم و تقریبا کار ها به شمل روتین در اومده اون اوایل خیلی چالش داشتیم و هر دفعه یه اتفاق خاصی میافتاد .

خوب پس ما یه حرکت بسیار زیبا زدیم که برای اینکه گلیم خودمون رو از آب بکشیم بیرون . امار های عجیبی داریم همین چند وقت پیش توی افرایک یک سری اومده بودن که برای یک ماه به درامد رسیده بودن ولی ما بعد سه ماه تازه به 30 ساب رسیدیم و مهرانم که یکم عجله میکنه کلا ولی خو ما تلاش خودمون رو میکینیم .

الانم که توی ایرانیکارت خیلی بهمون دراین موارد کمک میکنن و امیدوارم ایرانیکارت و افراک بتونن ما رو کمک کنن و برامون دانش زیادی رو به همراه بیارن تا بتونیم سریع تر پیشرفت کنیم .
















یوتیوبرایرانیکارتافراکفارماسینتولید محتوا
چیز تازه ای برای گفتن نیست همون قبلی ها که همه نوشتن رو فقط یه نفر جدید داره مینویسه . یه ادم جدید با همون فکرا و کارای ادمای قبلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید