ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

داستان طلاسی: پاسخگو بودن

من نمیدونم شما به چه دلیلی دارید این متن رو میخونید؟ به هرحال نیت شما ممکنه با همدیگه فرق بکنه اما من قبل از متن اصلی یک توضیح کوچکی را باید به شما بدهم. اگر قبلا مطالب منو خوندید برید سراغ اصل مطلب.

من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که به علل متفاوتی تصمیم گرفتم کمی اطلاعات خودم رو در حوزه بازار طلا بالا ببرم.پس این جمله نشون میده اطلاعاتی که در ادامه قراره بخونید به درد تصمیم گیری نمیخوره.

از طرفی اگر صاحبان او دسته از کسب .کار هایی هستید که من دربارشون مینویسم لازمه اصلا گارد نگیرید و فقط نوشته های من رو بخونید. هدف من تخریب شما نیست. درواقع من انقدری توانایی و اطلاعات ندارم که بتونم شما رو بر اساس یک روش تحقیق درست نقد کنم ( اگه بدست بیارم باید فرار کنید!! شوخی کردمااا)

خوب من یک پست مرجع دارم که میتونید از اون مطالب دیگر من رو هم بخونید شاید به کارتن بیاد. اگر این متن به کارتون اومد احتمالا بقیه هم میاد؛ اگر این مطلب نیومد پس دیدین بقیه مطالب هم فکر کنم وقت شما رو میگیره.(نخون برادر من! نخون)

دوستان تو رو خدا لایک و اینا رو، رها کنید. کامنت بذارید، تشکر و موفق باشید هم مشکلی رو برطرف نمیکنه. اگر حس کردید جایی از مطلب نیاز به حرف داره از این فرصت استفاده کنید و حرف خودتون رو بزنید.

خب بریم سراغ اصل مطلب.

این عکس برای شروع مناسبه
این عکس برای شروع مناسبه


چالش پشتیبانی از مشتریان

یکی از کسب وکار های آنلاین حوزه طلا، وبسایت و اپلیکیشن طلاسی هست که با سرچ در گوگل یا کافه بازار میتوانید با این کسب وکار آشنا بشید. ما در اینجا از نظرات کاربران برای بررسی این کسب و کار ها استفاده میکنیم.

یکی از کاربران در کافه بازر کامنتی گذاشته (من اصل کامت را بازگو نمیکنم) و دو مشکل را در ارتباط با این کسب و کار گزارش کرده است:

  • پشتیبانی ضعیف
  • ارسال پاسخ های یکسان به مشکلات کاربران در کافه بازار

خوب به نظر نقطه مناسبی برای شروع گفت و گو هستش. مشتریان به دلایل مختلفی که همه ما میدونیم نیاز به پشتیبانی پیدا میکنن. کسب و کار ها هم از طرق مختلف سعی کردن این کار رو برای مشتریانشون راحت کنن. مثلا همین پاسخگویی از طریق چت های آنلاین داخل سایت، یا چت بات ها.

به هر حال از هر راهی که قراره با مخاطب ارتباط برقرار کنیم لازمه که این راه، یک راه مطمئن برای کاربر قلمداد بشه. مثلا کاربرها در سایت کافه بازار به قابل اعتماد نبودن این اپلیکیشن اشاره کردن و مسئول پاسخگویی زحمت کشیده به هر کدوم پاسخ داده. البته پاسخ شخصی سازی نشده. یک پیام یکسان برای اکثر کامت ها ارسال شده.

ببینید حق دارند، وقتی کاربر ها به یک موضوع یکسان اشاره کردن طبیعتا جواب های مشابهی دریافت خواهند کرد. اما از طرفی میشه اینجور تبیین کرد وقتی اینجور پیام دریافت کنن، حس کاربر این هست که یک ربات داره بهشون پاسخ میده و اصلا اگه جوابی بهشون داده نمیشد شاید راحت تر بودن.

بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کردن شاید جالب نباشه اما خب فعلا مشتریان عادت دارند که دربرخورد با مشکلات (که انواع مختلفی هم داره) با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. در ضمن پشتیبانی مشتریان به عنوان یک خط برخورد مهم کسب و کار با مشتریان است. اگر بخواهیم درباره سفر تجربه مشتری هم صحبت کنیم یعنی این یک نقطه تماس مهم است.

پس به عنوان یک فرد که در حال بررسی این بازار در حال شکل گیری است میتوانم بگوییم داشتن پشتیبانی آنلاین برای یک کسب وکار که در حوزه بازار های مالی مشغول است و پولی را دریافت میکند به عنوان یک شاخص اعتبار سنجی عمل میکند. مخابره اخبار بد در این رابطه میتواند برای شما مشکل آفرین باشد.

کلام آخر

خوب طبیعتا کسب وکاری که در ابتدای راه است مشکلاتی را تا بلوغ طی خواهد کرد. قطعا مدیریان طلاسی در آینده حرکت های باحالی در این رابطه میزنند (حالا نه انقدر قطعا!) اما خوب برای من وشما که درحال بررسی این بازار هستیم توجه به این موضوع مهم است.

کسب کارطلافروشیطلافروشی آنلاینپشتیبانیپاسخگویی
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروع کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید