ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۳ دقیقه·۱۹ روز پیش

داستان طلایین: مشکلات برنامه نویسی

من نمیدونم شما به چه دلیلی دارید این متن رو میخونید؟ به هرحال نیت شما ممکنه با همدیگه فرق بکنه اما من قبل از متن اصلی یک توضیح کوچکی را باید به شما بدهم. اگر قبلا مطالب منو خوندید برید سراغ اصل مطلب.

من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که به علل متفاوتی تصمیم گرفتم کمی اطلاعات خودم رو در حوزه بازار طلا بالا ببرم.پس این جمله نشون میده اطلاعاتی که در ادامه قراره بخونید به درد تصمیم گیری نمیخوره.

از طرفی اگر صاحبان او دسته از کسب .کار هایی هستید که من دربارشون مینویسم لازمه اصلا گارد نگیرید و فقط نوشته های من رو بخونید. هدف من تخریب شما نیست. درواقع من انقدری توانایی و اطلاعات ندارم که بتونم شما رو بر اساس یک روش تحقیق درست نقد کنم ( اگه بدست بیارم باید فرار کنید!! شوخی کردمااا)

خوب من یک پست مرجع دارم که میتونید از اون مطالب دیگر من رو هم بخونید شاید به کارتن بیاد. اگر این متن به کارتون اومد احتمالا بقیه هم میاد؛ اگر این مطلب نیومد پس دیدین بقیه مطالب هم فکر کنم وقت شما رو میگیره.(نخون برادر من! نخون)

راستی هرجا از این علامتا "!!!" دیدید یعنی من موقع نوشتن این جمله خندیدم. هرچجا فقط یک دونه بود یعنی من تعجب کردم!

دوستان تو رو خدا لایک و اینا رو، رها کنید. کامنت بذارید، تشکر و موفق باشید هم مشکلی رو برطرف نمیکنه. اگر حس کردید جایی از مطلب نیاز به حرف داره از این فرصت استفاده کنید و حرف خودتون رو بزنید.

خوب بریم سراغ بررسی کسب و کار طلایین از بررسی نظرات کاربران.

به نسبت بقیه این لیست کامل تری از قیمت ها داره
به نسبت بقیه این لیست کامل تری از قیمت ها داره

چالش: مهارت های فنی

مانند دیگر کسب و کاری هایی که بررسی کردیم، طلایین ها مشکلات نرم افزاری خود را دارد. مشکلات نرم افزاری درواقع ضعف های قابل قبول کسب و کاری محسوب میشود. یعنی نمیتوان به کسب وکار خرده گرفت اما برای اشخاصی که تمایل به خدمت گرفتن از کسب و کار ها را دارند بهتر است از این مشکلات مطلع باشند.

مثلا یکی از کاربران درباره همین لیست قیمت ها (داخل عکس قابل مشاهده است) گفته: گاهی با یک تاخیر نسبت به قیمت بازار اعلام میشود. یعنی گاهی ممکن است قیمت بازار عوض شود اما قیمت طلایین هنوز قیمت قبلی را گزارش دهد. این یک ضعف برنامه نویسی است که بهتر است هرچه زودتر حل شود. مثلا یکی از کاربران پیشنهاد کرده قیمت ها هر نیم ساعت به روز شوند.

یا کاربر دیگری گزارش داده که برنامه قطع شده، البته این جا دقیقا نمیدانم منظور کاربر این است که این اتفاق متداول است یا فقط یک بار ولی به نظر میرسد یک بار اتفاق افتاده و کاربر محترم نگران دارایی خودش شده است.

یکی از کاربران هم در تاریخ 1304/07/06 از برنامه نویسا درخواست کرده بتوان یک قیمتی را مشخص کرد که وقتی قیمت طلا به این رقم رسید نرم افزار آلارم بدهد.

کلام آخر

آن طور که مشخص است این برانامه به خوبی عمل میکند اما مشکلات گهگاهی جلو خدمت رسانی او را میگیرد. بهتر است این مشکلات را به عنوان خطا های موقتی سیستم برای کاربران گزارش کنیم تا اعتماد آنها بیشتر شود.



برنامه نویسیطلایینطلاخرید آنلاین طلاباگ
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروع کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید