ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

داستان میلی: برنامشون باگ داره!

من نمیدونم شما به چه دلیلی دارید این متن رو میخونید؟ به هرحال نیت شما ممکنه با همدیگه فرق بکنه اما من قبل از متن اصلی یک توضیح کوچکی را باید به شما بدهم. اگر قبلا مطالب منو خوندید برید سراغ اصل مطلب.

من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که به علل متفاوتی تصمیم گرفتم کمی اطلاعات خودم رو در حوزه بازار طلا بالا ببرم.پس این جمله نشون میده اطلاعاتی که در ادامه قراره بخونید به درد تصمیم گیری نمیخوره.

از طرفی اگر صاحبان او دسته از کسب .کار هایی هستید که من دربارشون مینویسم لازمه اصلا گارد نگیرید و فقط نوشته های من رو بخونید. هدف من تخریب شما نیست. درواقع من انقدری توانایی و اطلاعات ندارم که بتونم شما رو بر اساس یک روش تحقیق درست نقد کنم ( اگه بدست بیارم باید فرار کنید!! شوخی کردمااا)

خوب من یک پست مرجع دارم که میتونید از اون مطالب دیگر من رو هم بخونید شاید به کارتن بیاد. اگر این متن به کارتون اومد احتمالا بقیه هم میاد؛ اگر این مطلب نیومد پس دیدین بقیه مطالب هم فکر کنم وقت شما رو میگیره.(نخون برادر من! نخون)

راستی هرجا از این علامتا "!!!" دیدید یعنی من موقع نوشتن این جمله خندیدم. هرچجا فقط یک دونه بود یعنی من تعجب کردم!

دوستان تو رو خدا لایک و اینا رو، رها کنید. کامنت بذارید، تشکر و موفق باشید هم مشکلی رو برطرف نمیکنه. اگر حس کردید جایی از مطلب نیاز به حرف داره از این فرصت استفاده کنید و حرف خودتون رو بزنید.

خوب بریم سراغ بررسی کسب و کار میلی از طریق نظر کاربران

میتونید میلی رو از منابع مختلف دانلود کنید. از این کارش خیلی خوشم اومد.
میتونید میلی رو از منابع مختلف دانلود کنید. از این کارش خیلی خوشم اومد.


چالش: باگ های برنامه نویسی

کابران عزیز بعضی باگ هایی که در طول کار با برنامه رو مشاهده کردن به عنوان انتقاد از عملکرد برنامه توضیح دادن. بعضی از این کامنت ها نشون میده یک باگ توسط افراد متعددی گزارش شده. پس بنابراین من سعی کردن مشکلاتی که توسط چندین نفر گزارش شده رو ذکر کنم، زیرا اینجوری میشه مطمئن شد که برنامه در این قسمت واقعا باگ داره و با یک مشکل سیستمی رو به رو هستیم.

یکی از این مشکلات بالا نیومدن برنامه در موقع خاصه. بعضی کاربران گزارش کردن که میلی در مواقعی لود نمیشه و به اصطلاح بالا نمیاد. حتی جالبه بدونید این موضوع فقط به اپلیکیشن محدود نمیشه و گاهی جفتشون از دسترس خارج میشن. برای این که حس همدردی شما رو با کاربر تحریک کنم باید بگم کاربران اعتقاد دارن در مواقع حساسی نیاز به معامله سریع داشتن و به یکباره با این مشکل رو به رو شدن و این موضوع باعث متضرر شدن اونها شده.

یکی دیگه از باگ ها اینکه نرم افزار و سایت میلی نمیتونن قیمت لحظه ای رو به درستی گزارش بدن. این به نظرم مشکل برنامه نویسان این کسب و کار هستش. مردم برای خرید نیاز دارند قیمت لحظه ای و دقیق طلا رو مشاهده کنند تا بتونن تصمیم به خرید یا فروش بگیرند.

از جمله مشکلات دیگه که کابران ذکر کردن میشه به نبود ابزار ها و نمودار های حرفه ای برای تحلیل قیمت طلا اشاره کرد. ببینید اگر در نظر بگیریم تلاش میلی و سایر این کسب و کار ها تبدیل شدن به یک پلتفرم برای معامله کالا است، پس در این صورت کاربران توقع دارند ابراز های معامله تکنیکال را در دسترس داشته باشند. به نظرم افزودن همچین ویژگی هایی به برنامه میتونه میلی رو نسبت به رقبا خیلی جلو بندازه و باعث جذب آدم های حرفه ای به این سمت بشه.

کلام آخر

در کلام آخر باید اشاره کنم، کسب و کار هایی که هیته کسب و کار با فناوری اطلاعات پیوند برقرار کرده اعتبارشون هم بر اساس پایایی این فناوری ارزیابی میشه. پس بنابر این صرف داشتن سایت یا اپلیکیشن به ما کمک نخواهد کرد، باید تلاش خودمون رو بکنیم تا خدمات پایدار و پایایی رو ارائه بدیم. هر لحظه از دسترس خارج شدن سرویس ما در شبکه میتونه به اعتبار کسب و کار ما آسیب جدی وارد کنه.

کسب کارخرید آنلاین طلاطلابرنامه نویسیباگ
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروع کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید