ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۴ دقیقه·۱ ماه پیش

داستان میلی: سریع پولم رو بده

من نمیدونم شما به چه دلیلی دارید این متن رو میخونید؟ به هرحال نیت شما ممکنه با همدیگه فرق بکنه اما من قبل از متن اصلی یک توضیح کوچکی را باید به شما بدهم. اگر قبلا مطالب منو خوندید برید سراغ اصل مطلب.

من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که به علل متفاوتی تصمیم گرفتم کمی اطلاعات خودم رو در حوزه بازار طلا بالا ببرم.پس این جمله نشون میده اطلاعاتی که در ادامه قراره بخونید به درد تصمیم گیری نمیخوره.

از طرفی اگر صاحبان او دسته از کسب .کار هایی هستید که من دربارشون مینویسم لازمه اصلا گارد نگیرید و فقط نوشته های من رو بخونید. هدف من تخریب شما نیست. درواقع من انقدری توانایی و اطلاعات ندارم که بتونم شما رو بر اساس یک روش تحقیق درست نقد کنم ( اگه بدست بیارم باید فرار کنید!! شوخی کردمااا)

خوب من یک پست مرجع دارم که میتونید از اون مطالب دیگر من رو هم بخونید شاید به کارتن بیاد. اگر این متن به کارتون اومد احتمالا بقیه هم میاد؛ اگر این مطلب نیومد پس دیدین بقیه مطالب هم فکر کنم وقت شما رو میگیره.(نخون برادر من! نخون)

راستی هرجا از این علامتا "!!!" دیدید یعنی من موقع نوشتن این جمله خندیدم. هرچجا فقط یک دونه بود یعنی من تعجب کردم!

دوستان تو رو خدا لایک و اینا رو، رها کنید. کامنت بذارید، تشکر و موفق باشید هم مشکلی رو برطرف نمیکنه. اگر حس کردید جایی از مطلب نیاز به حرف داره از این فرصت استفاده کنید و حرف خودتون رو بزنید.

خوب بریم سراغ بررسی کسب و کار میلی از طریق نظر کاربران

این پنل ثبت نام در میلی هست که به نظر بسیار راحت میاد و مراحل آسونی داره
این پنل ثبت نام در میلی هست که به نظر بسیار راحت میاد و مراحل آسونی داره

چالش: برداشت آنی وجه

یکی از چالش های دیگری که کاربران کافه بازار در قسمت نظرات اپلیکیشن میلی گزارش داده اند، عدم توانایی در برداشت آنی وجه است.

خب سایت میلی گلد اشاره کرده که شما پس از فروختن طلا در صورتی که بخواهید پولتون رو برداشت کنید، من خیلی سریع برای شما وجه را واریز میکنم. وقتی شروع به خواندن کامنت ها کردم دیدم این ادعا ظاهرا برای تعداد زیادی از افراد محقق نشده. اونها گله کردن که چرا مدتی هست که پولشون واریز نشده است. بریم با هم نظراتشون رو بررسی کنیم.

یکی از کاربران نظر یکمی عجیبی داشته که من نمیدونم حالا راست یا دروغ ولی با هم بخونیمش خوبه، میگه من صبح درخواست تسویه زدم و شماره شبا هم دادم. اما هنوز پول برام نیومده. تا اینجا من حس کردم شاید کاربر یکم عجول بوده و اگر صبر کنه پول به حسابش واریز خواهد شد اما ادامه کامنتش دلیل عجلش رو توضیح میده، اون میگه: اخه چکم پشت باجس و تو حسابم پول نیست. خوب شاید واقعا باعث استرسش شده و دستش از هرجا کوتاه مونده و اومده توی کافه بازار نظر گذاشته. من نمیدونم چرا حس میکنم یک آدم عادی نمیتونه همچین کامنتی بده!( شاید از تیم توسعه رقیب این کامنت گذاشته شده) اما به هر حال کامنت های دیگری هستند که حرف این کاربر رو تایید میکنند.

یکی دیگر از کاربران گزارش قشنگ تری داده و نوع نوشتنش هم یه جوریه که حس میکنم واقعی باشه، اون گفته بعد از ۲۴ ساعت که درخواست برداشت وجه رو زده هنوز دولی به حسابش نیومده. من فکر نمیکنم معنی آنی یعنی ۲۴ ساعت بعد!!!!

یکی دیگر از کامنت ها که باز هم من حس میکنم از تیم توسعه طلایین اومده مقایسه میلی و طلایین رو انجام داده که در هر دو میلی باخته:

  • اولا گفته که کارمزد میلی ۰.۸ ولی کارمزد شما ۱ درصد هستش (ما در یکی از پست ها این موضوع رو بررسی کردیم. من به خاطر همین اشتباه کاربر حس میکنم این کامنت فیک باشه)
  • دروما گفته سرعت تسویه طلایین خیلی بالاست و بعد سه دقیقه رخته به حسابش در حالی که در میلی وقتی تسویه زده بعد از گذشت دو سیکل پایا پول به حسابش واریز شده (از این ادبیات حس کردم ممکنه فیک نباشه. از اطلاعاتش خوشم اومد.)

خلاصه تعداد این کامنت ها کم نبوده. البته خوب ممکن گاهی مشکلاتی پیش بیاد. ما بررسی نکردیم که چه تعداد از کاربران براشون تسویه آنی بوده و چه تعداد نبوده. البته این داده ها در دسترس نیست و میلی گلد هم تا حالا در این باره گزارشی ارائه نکرده است.

کلام آخر

خوب در کلام آخر باید توضیح بدیم که ادعا نیازمند عملکرده. اگر واقعا تسویه آنی برای ما سخته نباید فعلا این ادعا رو بکنیم و بهتره که بگذاریم تا فرایند ها ایجاد بشود. تست بشود و پس از طی مراحل و در صورت موفقیت آمیز بودن این ادعا ها رو داخل سایت مطرح بکنیم.



تیم توسعهکافه بازارکسب کاربازار طلاخرید آنلاین طلا
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروع کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید