ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

داستان های سردرگمی: قسمت 10

با سلام به شما خواننده گرامی.

اگر قسمت‌های قبلی رو خواندید لازم نیست دو پاراگراف‌های زیر رو بخونید و برید از جایی که عنوان داره اما اگر نخوندین و تازه با هم آشنا شدیم بهتره که این مطالب رو هم بخونید.

با سلام خدمت شما خواننده گرامی

داستان‌های سردرگمی روایتی از تلاش‌های یک دانشجو ارشد و همچنین کارمند پاره‌وقته که فعلا درگیر پیدا کردن شغل دومه. درواقع سردرگمی الان زندگیم پیدا کردن شغل دوم مناسبه و بعد این موضوع ایشالله سردرگمی‌های جدیدی به این پورتفولیو اضافه خواهد شد.( از این سردرگمی به سردرگمی دیگه)

من سعی میکنم داستان رو جوری بنویسم که شما نیاز نباشه قسمت‌های قبل رو بخونید اما خوب میتونید از قسمت‌های قبلی هم بخونید.

آغاز حرکت طلا

خوب من در قسمت های قبلی توضیح دادم که من به سمت بازار طلا تمایل پیدا کردم. جامعه و بازاریان طلا میتوانند بترسند از ورود یک احمق دیگر در این بازار!( امیدوارم در اینجا بخندید). حالا استراتژی من برای ورود به این بازار این بود که برم وبسایت ها یا اپلیکیشن های مرتبط با حوزه طلا را در این بازار پیدا کنم و درباره آنها برای شما حرف بزنم.

حالا شما ممکن است این استراتژی را احمقانه تصور کنید! من حق را به شما میدهم. در نوشته های قبلی بسیار تاکید کردم که حس میکنم تصمیماتی که میگیرم بیشتر بر اساس احساس است تا عقل و منطق!! به هرحال با من همراه شوید تا شاید از دل حماقت یک خردی به وجود بیارم.

چشم های شما خسته شد یک تصویر ببینیم.


خب من بر اساس اتفاق تا به الان با سه اپلیکیشن و وبسایت خرید و فروش طلا رو به رو شده‌ام. واقعا اتفاقی بوده و بر اساس یک سرچ ساده نبود. اولین وبسایتی که مشاهده کردم طلاسی بود. دومین وبسایت که همکارم به من معرفی کرد میلی گلد بود. بر اثر خواندن کامنت های مربوط به اپلیکیشن میلی گلد در کافه بازار با وبسایت طلایین آشنا شدم.

خوب اینکه ما در دنیای زندگی میکنیم که درگیر تحول دیجیتال است و قرار است آینده کاملا تلفیقی از دنیای مجازی و فیزیکی باشد، ما را متعاقد خواهم احتمالا طلافروشی های آینده در این فضا شروع به رشد کنند. نمخواهم آماری از میزان فروش طلا در بستر اینترنتی در فلان کشور اروپایی بدهم و بعد بگوییم ببینید قرار است به اینجا برسیم( از این آمار دهی ها حالم بهم میخورد)، ولی بسیار واضح است که داستان طلا فروشان به اسن سمت ها کشیده شده است.

پس بنابراین لازم است تا یک احمقی همچون من باشد و اطلاعاتی را از قبل برای گول زدن شما ارائه کرده باشد. برویم با هم در این راسته طلا فروشان اینترنتی در ایران قدم بزنیم و ببینیم بازیگران این قسمت از بازار چه کسانی هستند؟ چه خدماتی به ما میدهند؟ چگونه سود میکنند؟ چگونه ما را گول میزنند؟ چگونه به ما سود میرسانند؟ و قس علی هذا.

سعی میکنم این موارد را کم کم به شما بگویم و خودم هم کنار شما یاد بگیرم.


بازار طلاتحول دیجیتالدنیای مجازیکافه بازارسردرگمی
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروع کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید