ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۳ دقیقه·۱۱ روز پیش

داستان‌های سردرگمی: قسمت 6

با سلام به شما خواننده گرامی.

اگر قسمت‌های قبلی رو خواندید لازم نیست دو پاراگراف‌های زیر رو بخونید و برید از جایی که عنوان داره اما اگر نخوندین و تازه با هم آشنا شدیم بهتره که این مطالب رو هم بخونید.

با سلام خدمت شما خواننده گرامی

داستان‌های سردرگمی روایتی از تلاش‌های یک دانشجو ارشد و همچنین کارمند پاره‌وقته که فعلا درگیر پیدا کردن شغل دومه. درواقع سردرگمی الان زندگیم پیدا کردن شغل دوم مناسبه و بعد این موضوع ایشالله سردرگمی‌های جدیدی به این پورتفولیو اضافه خواهد شد.( از این سردرگمی به سردرگمی دیگه)

من سعی میکنم داستان رو جوری بنویسم که شما نیاز نباشه قسمت‌های قبل رو بخونید اما خوب میتونید از قسمت‌های قبلی هم بخونید.

رای خوندن مطلب نیاز دارید وارد کالبد من بشید و ذهنتون رو با من یکی کنید (چه خواسته محالی و خنده‌داری) اما از شما میخوام تلاش کنید. لطفا خودتون رو یه شخص تقریبا خجالتی در نظر بگیرید که تا به الان مهمترین کار زندگیش درس خوندن بوده. حالا در نظر بگیرید همین کارم به خوبی بلد نیست امااا خوب دیگه چکار کنه! الان تقریبا یک حس مشابهی در من و شما هست بریم حالا متن رو بخونیم.

به دنبال فضایی برای انتشار محتوا

من برای آنکه بتوانم محتوای خودم رو داخل اینترنت منتشر کنم و در این راستا راحت باشم و مداوم نگران انتشار محتوای غیر قانونی نشوم، تصمیم گرفتم سایت خودم را داشته باشم. خب طبیعتا هزینه کرد زیاد در این مقطع کار درستی نبود.

تصمیم گرفتم در اینترنت به دنبال هایت و دامنه رایگان باشم. بخواهم راستش را بگوییم من خیلی درگیر ویژگی‌های طرح‌های متفاوت این شرکت‌ها نشدم. اما پارس پک و هاست ایران دو سایتی بودند که یک طرح هاست و دامنه رایگان داشتند.

من هاست ایران را انتخاب کردم زیرا سرویس ایمیل را نیز داشت اما پارس پک این سرویس را نداشت. بقیه مشخصات فنی فکر کنم که یکسان بود اما حقیقتا خیلی درگیر آنها نشدم.

خوب اینجا یکم درباره فرایند خرید و به قول دوستان بازاریابی، درباره رفتار مصرف کننده صحبت کنیم. من نمیدانم برای خرید واقعا در ذهنم چه مراحلی طی می‌شود؟ آیا مراحلی طی میشود؟ این مسائل را نمیدانم دقیق و حس میکنم هنوز هم علم این فرایند را دقیق نشناخته است.

رفتار واقعی مصرف کننده :)))
رفتار واقعی مصرف کننده :)))

تصمیم خرید در ذهن من خیلی سریع گرفته میشود. اما دیدم بعضی افراد بسیار حافظه خوبی دارند و حوصله خوبی دارند. میتوانند محصولات متفاوت را به همراه ویژگی‌های آنها در خاطر به یاد داشته باشند و قسمت آنها را هم حفظ کنند. بعد در ذهنشان این محصولات را با هم مقایسه میکنند.

نمیدانم این افراد واقعا اینگونه هستند یا اینکه من حس میکنم آنها ذهن قوی دارند. واقعا در این باره جریانات عجیبی است که جای کلی تحقیق هست.

خریدن هاست و دامین به قیمت صفر تومان گرچه برای من خوب بوده است، حالا باید به فکر قالب وردپرسی مناسب باشم تا به حال چند تا را انتخاب کردم و نتوانستم تغییرات لازم را در آنها اعمال کنم. حس میکنم به علت دانش کم من باشد که این کار را بلد نیستم.

هاست ایران در داخل خودش یک سایت ساز دارد که میتوانم از آن هم استفاده کنم. باید یکم بیشتر روی این موضوع وقت بگذارم تا شاید از آن طریق بتوانم کاری کنم.

سردرگمی
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروه کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید