ویرگول
ورودثبت نام
علی میرکمالی
علی میرکمالی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

از کار با دستمزد پایین اجتناب کنید!+فایل صوتی⭕⭕⭕


کار خوب ارزان نیست، کار ارزان خوب نیست
کار خوب ارزان نیست، کار ارزان خوب نیست




یکی از اشتباهات بعضی افراد،این است که فکر می کنند باید همه کارها را خودشان انجام دهند و این را یک جور صرفه‌جویی در هزینه‌های زندگی می‌دانند.

از پختن رب و مربای مصرفی خانه شان گرفته تا سرویس ماشین و تعویض روغن و فیلتر آن را خودشان انجام می دهند.

تصور افراد این است که پول لازم برای دریافت خدمات را صرفه‌جویی کرده و در جیبشان می‌گذارند و بدین طریق در هزینه‌های زندگی خود اقتصادی رفتار کرده و پولدار می شوند!

یکی از روش‌های دستیابی به درآمد بالا این است که شما میزان درآمدی که قصد دارید به دست آورید را نوشته و آن را تقسیم بر ساعات کارکرد مفیدتان در هر ماه نمایید عدد به دست آمده میزان ارزشی است که شما باید از هر ساعت کارتان به دست آورید.

نکته مهم این است که پس از به دست آوردن این عدد و فهمیدن ارزش هر ساعت از کارتان،دیگر نباید خودتان را با کارهایی کمتر از این مبلغ مشغول نمایید

شما باید از انجام هر کاری که کمتر از این مبلغ برای شما هزینه یا دستمزد داشته باشد،اجتناب کنید.

با انجام کارهای با دستمزد پایین نمی توانید به درآمد بالا دست پیدا کنید.
با انجام کارهای با دستمزد پایین نمی توانید به درآمد بالا دست پیدا کنید.






شما برای اینکه متوجه شوید آیا به آن هدف مالی که انتظار دارید،رسیده اید یا نه،کافیست که لیست کارهای روزانه‌تان را ثبت کنید و آنها را بررسی کنید و ببینید کدام یک از آنها در حد ارزش ساعت کاری شما است.

سپس آنها را حفظ نموده و بقیه را از لیست انجام،توسط خودتان حذف نمایید و انجامشان را به دیگران واگذار نمایید.

فراموش نکنید که شما یک وقت محدودی دارید و اگر بخواهید آن را صرف انجام کارهای با دستمزد پایین بکنید هیچ وقت نمی‌توانید به فردی با درآمد بالا تبدیل شوید.

چرا که برای ثروتمند شدن لازم است شما در زمان محدود در اختیارتان کارهایی متناسب با ارزش درآمد ساعتی که خودتان هدف گذاری کرده اید،انجام دهید.

شاید پیش خودتان فکر کنی که من باید اول فردی ثروتمند بشوم و بعد از انجام کارهای پیش پا افتاده سرباز بزنم.اما متاسفانه باید بگویم که این تفکری قدیمی و منسوخ شده است.

تفکر ثروتمندانه این است که من چون انجام بسیاری از کارهایم را به دیگران واگذار می‌کنم ثروتمند می شوم.چرا که وقت آزاد برای انجام کارهای ارزشمند و پولساز را به دست می‌آورم و از طریق انجام این کارها به کسب پول و درآمد دلخواهم نائل می شوم.

فراموش نفرمایید که شما فقط یک فکر یک وقت و یک انرژی دارید.

اگر توجه و وقت خود را روی انجام کارهایی با دستمزد پایین قرار دهید دیگر نمی‌توانید کارهای ارزشمند و با درآمد بالا را در همان زمان انجام دهید.

پس بنابراین باید قدرت نه گفتن را در خودتان تقویت کرده و در برابر وسوسه کارهایی با درآمد پایین مقاومت کرده و از انجام آنها سر باز زنید،تا بتوانی به کارهای با درآمد بالا دست پیدا کنید.

تفکر ثروت،ثروت خلق می کند،تفکر فقر،فقر می آفریند!
تفکر ثروت،ثروت خلق می کند،تفکر فقر،فقر می آفریند!



در پایان از شما صمیمانه تشکر می کنم که نوشتار من را مطالعه کردید و مشتاقانه امیدوارم که شما همچنان پیگیر مطالب دیگر من نیز باشید.

دوستدار شما

علی میرکمالی

چهارشنبه

یازدهم مردادماه یکهزار و چهارصد و دو

1402/5/11



باکمال احترام از شما دعوت می کنم؛«راز بهره‌ور بودن برای کسب درآمد بیشتر»که من به تازگی در سایت ویرگول منتشر کردم را نیز بخوانید،بدانید و به کار برید.

https://vrgl.ir/IJ8HA



اگر مایل به دیدن مطالب کاملتر و ویدئو های بیشتر در زمینه یادگیری مهارت هستید،به شما پیشنهاد می کنم که به کانال تلگرام من به آدرس زیر بپیوندید:

https//t.me/alimirkamalicoach




کسب درآمدیادگیری مهارتدستمزدکارثروت
تسهیلگر یادگیری مهارت⭕⭕⭕ لینک کانال تلگرام https//t.me/alimirkamalicoach
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید