ویرگول
ورودثبت نام
علی میرکمالی
علی میرکمالی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

عزیزم کجایی؟دقیقاً کجایی!+فایل صوتی⭕⭕⭕

برای هر زندگی،بدون توجه به موقعیت،سن،جنسیت یا ناتوانی،یک برنامه،یک هدف و یک ارزش وجود دارد.
برای هر زندگی،بدون توجه به موقعیت،سن،جنسیت یا ناتوانی،یک برنامه،یک هدف و یک ارزش وجود دارد.





امروز در حالی که بسیار عجله داشتم در حال بیرون آمدن از جایی،وارد اپلیکیشن اسنپ شدم و درخواست سرویس کردم.

آنطور که روی نقشه نشان می‌داد،راننده‌ای که درخواست مرا پذیرفت فقط یک دقیقه با من فاصله داشت و بنابراین می بایست به زودی به من می‌رسید.

بعد از حدود یک دقیقه پیغامی از راننده آمد که به مبدا رسیده و منتظر است. اما من هرچه به اطراف نگاه می‌کردم خودروی مورد نظر را نمی‌دیدم.

قبلاً هم برایم پیش آمده بود که راننده قبل از رسیدن،پیغام من رسیده‌ام را می‌فرستاد،در حالی که هنوز چند دقیقه‌ای تا رسیدن فاصله داشت. پیش خودم فکر کردم که این بار هم همینطور است،برای همین چند دقیقه‌ای صبر کردم.

نقشه اپلیکیشن اینطور نشان می‌داد که واقعاً ماشین به مبدا رسیده است و الان بیش از چند دقیقه است که منتظر است،ولی من در اطرافم آن ماشین را پیدا نمی‌کردم. برای همین تصمیم گرفتم با آقای راننده تماس بگیرم.

وقتی تماس گرفتم ایشان با خونسردی گفتند که من چند دقیقه‌ای است که به لوکیشن شما رسیدم و منتظر شما هستم!

با شنیدن کلمه لوکیشن شصتم خبردار شد که احتمالاً لوکیشن من اشتباه خورده است و وقتی که آن را چک کردم متوجه شدم که بله چون من در حال حرکت بودم،لوکیشنم دو کوچه بالاتر و در جایی که از آن خارج شده بودم ثبت شده و بنده خدا آقای راننده هم همانجا منتظر بیرون آمدن من مانده است.

وقتی که متوجه این اشتباه لپی شدم از ایشان عذرخواهی کردم و خواهش کردم که برای سوار کردن من به دو کوچه پایین‌تر بیاید و از آنجایی که ایشان راننده خوش اخلاق و محترمی بود،سریعا پذیرفت و به دنبال من آمد.

در دنیای امروز شما باید موقعیت خودتان را کاملا دقیق ثبت کنید تا دچار دردسر نشوید.
در دنیای امروز شما باید موقعیت خودتان را کاملا دقیق ثبت کنید تا دچار دردسر نشوید.





به نظرم برای بهره‌مندی از امکانات و شرایط موجود در دنیای امروز،لازم است که ما دقیق‌تر باشیم و دقیق‌تر عمل کنیم.

استفاده از اپلیکیشن درخواست خودرو،زندگی ما را راحت‌تر کرده است ولی اگر لوکیشن خود را به دقت ثبت نکنیم،موجب دردسر و گمراهی ما می‌شود.

استفاده از خطوط مترو برای رسیدن به مقصد،بسیار کار ما را راحت‌تر کرده است،اما اگر در انتخاب خطوط و ایستگاه‌های آن برای تعویض خط مترو دقت نظر نداشته باشیم،در این شهر زیرزمینی گم خواهیم شد.

استفاده از همراه بانک و خرید اینترنتی بسیار در وقت و زمان ما صرفه‌جویی می‌کند اما اگر بی دقتی کرده و فقط یک حرف از رمز عبورمان را اشتباه ثبت کنیم،نه تنها خریدمان صورت نخواهد گرفت بلکه ممکن است به مسدود شدن کارت و عدم دسترسی به پولمان تا چندین ساعت نیز منجر بشود.

خلاصه اینکه همه امکانات و ابزارهای موجود اطراف ما در صورتی به آسایش و آرامش ما کمک خواهند کرد که ما در استفاده از آنها دقت نظر داشته باشیم و با توجه و تمرکز فراوان از آنها استفاده نماییم که این خود در تناقضی آشکار با بی‌شمار عوامل و مواردی که در اطرافمان موجود هستند و موجب حواس پرتی مان می‌شوند قرار می‌گیرد.

اما از قدیم الایام گفته‌اند که هرکه را طاووس خواهد،جور هندوستان کشد.

پس به ناچار مجبوریم برای یادگیری بیشتر مهارت توجه و تمرکز وقت بگذاریم تا با خبره شدن در این مهارت،بتوانیم در دنیای دقیق و پرتکنولوژی امروز،از امکانات موجود بیشتر بهره‌مند شویم.

لوکیشن دقیق شما می تواند مبداء تمامی اتفاقات خوب هر روز شما باشد.
لوکیشن دقیق شما می تواند مبداء تمامی اتفاقات خوب هر روز شما باشد.



در پایان از شما صمیمانه تشکر می کنم که نوشتار من را مطالعه کردید و مشتاقانه امیدوارم که شما همچنان پیگیر مطالب دیگر من نیز باشید.

دوستدار شما

علی میرکمالی

شنبه

بیست و نهم مهرماه یکهزار و چهارصد و دو

1402/7/29



باکمال احترام از شما دعوت می کنم؛«هوشیاری به مدد نوتیفیکیشن»که من به تازگی در سایت ویرگول منتشر کردم را نیز بخوانید،بدانید و به کاربرید:

https://vrgl.ir/gDmUj



اگر مایل به دیدن مطالب کاملتر و ویدئو های بیشتر در زمینه یادگیری مهارت هستید،به شما پیشنهاد می کنم که به کانال تلگرام من به آدرس زیر بپیوندید:

https//t.me/alimirkamalicoach



حواس پرتیهمراه بانکیادگیری مهارتلوکیشندقت
تسهیلگر یادگیری مهارت⭕⭕⭕ لینک کانال تلگرام https//t.me/alimirkamalicoach
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید