ویرگول
ورودثبت نام
علی محمد زینالی
علی محمد زینالی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کاسبان حوزه دیجیتال مارکتینگ؟ کمی خلاقیت و عقل!

خب قبل از شروع بگم که ممکنه خیلیا با این پست من ناراحت بشن و به بهشون بر بخوره ولی خب من هدفم تخریب نیست و میخوام شمارو از این موضوع و اینکه چه دزدی هایی تو حوزه میشه,آگاه کنم...حتما از تیتری که برای این مطلب انتخاب کردم متوجه شدید که می خوام چی بگم!

تبلیغ تکراری,آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ

اینقدری که من تبلیغات این افراد در زمینه دیجیتال مارکتینگ دیدم که خسته شدم و دیگه داره اعصابم خورد میشه...کلا ما ایرانیا عادت داریم تا یه چیزیو شورش رو در نیاریم ول کن نیستیم.تو هر زمینه ای و فرقی نمی کنه کاری باشه یا تفریحی یا هر چیز دیگه!

آقا دیجیتال مارکتینگ چیزی نیست که همه بتونن آموزش بدن یا اصلا کار کنن! خیلیا فقط اسمشون دیجیتال مارکتر و دو تا پروژه موفق یا حتی سایت نداشتن خودشون و می بینیم هر روز هم به تعدادشون افزوده میشه.من اصلا آدم حسودی نیستم ولی خب این طرز رفتار و خود بزرگ بینی که تو افراد جامعه ما افتاده واقعا داره مثل انگل عمل می کنه و هر کسی رو می بینیم که خودشو طراح سایت,سئو کار و دیجیتال مارکتر می دونه.شاید اگه از 80% این افراد بخواید دو تا مقاله دیجیتال مارکتینگ رو براتون بخونن و ترجمه کنن اصلا بلد نباشن و فقط چند خط حفظ کردن و دو تا کلاس رفتن و یه دفتر زدن و تِمام!

من خودم رو دیجیتال مارکتر نمی دونم و حداقل نیاز به سالها تجربه و چندین پروژه موفق برای به دوش کشیدن این اسم هست و هر کسی لیاقتش رو نداره...


دیجیتال مارکترهایی با تبلیغات غیر حرفه ای که آموزش دیجیتال مارکتینگ و تبلیغ نویسی می دهند.

خب توجه شمارو به تبلیغ زیر که تو یکی از سایت ها دیدم (همین امشب) جلب می کنم!

فقط به تصاویر دقت کنید.
فقط به تصاویر دقت کنید.

یه لحظه دو تصیر سمت چپ دقت کنید به همراه تیتری که براشون نوشتن! "وبینار کمپین نویسی و مدیریت تبلیغات" که وقتی ادم عکسی که براش انتخاب کردن رو می بینه خنده اش می گیره! یه تصویر آماده که هیچ ویرایش و وقتی براش گذاشته نشده و می خواد به ما آموزش دیجیتال مارکتینگ و وقت گذاشتن برای کسب و کار رو بده!

منبع تصویر مورد نظر D: - https://www.vecteezy.com/vector-art/138015-flat-digital-marketing-concept-vector

آقا وقتی می خواید یه چیزیو آموزش بدید اول خودتون باید یاد بگیرید و رزومه خوبی داشته باشید نه اینکه فقط دنبال پول باشید و با قیمت 1 یا چند میلیونی به مردم بفروشید!!!! در کل به نظر من بیش از 5 دیجیتال مارکتر تو کشور نداریم که کارشونو واقعا بلدن و پروژه های "زیاد" و "موفقی" داشتن.

#ببخشید_اگه_ناراحت_شدین #حرف_حق #دیجیتال_مارکتر_نیستم



دیجیتال مارکتر کیستعلی محمد زینالیالتماس تفکر
سلام من علی محمد زینالی مدیر وبسایت https://weberi.ir که از یه تیم حرفه ای دانشجویی تشکیل شده!امیدوارم از مقاله هایی که براتون می نویسیم راضی باشید :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید