ویرگول
ورودثبت نام
علی‌نیک‌نام
علی‌نیک‌نام
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بروزرسانی سرور ESXi

سلام

امروز داشتم یک سرور ESXi قدیمی را از طریق کد

esxcli software vib update -d /vmfs/volumes/SAS-Internal/ESXi650-202202001.zip

اقدام کنم، که با خطای

[InstallationError] ('VMware_bootbank_esx-ui_1.34.2-16361878', 'Could not find a trusted signer.') vibs = VMware_bootbank_esx-ui_1.34.2-16361878 Please refer to the log file for more details.

مواجه شدم. خوب قبلا هم چند بار این با این مدل خطاها گیر افتاده بودم و با گوگل کردن، مشکل را حل کردم. ولی باز هم اینبار یادم نبود و شروع به گشتن کردم.

اینبار قصد کردم اینجا یادداشت کنم که خدای نکرده اگر بازم فراموشی گذرش به من افتاد، دیگه نگردم! و با کد زیر آپدیت را اعمال کردم.

esxcli software profile update -d /vmfs/volumes/SAS-Internal/ESXi650-202202001.zip -p ESXi-6.5.0-20220204001-standard --no-sig-check



نکته:

  • اینکه این به هم پیوسته است.
  • محیط SHELL باید دستور زده بشه
  • پروفایل (بعد از -p) را از readme خود فایل آپدیت می‌تونید پیدا کنید.
  • بجای update از install هم می‌تونید استفاده کنید که خوب البته vib های اضافی (مربوط به برندها) را حذف می‌کنه.
شبکهمجازی سازیvmwareesxiupdate
اینجا معمولا نکاتی که لازمه یادداشت برداری کنم را می‌نویسم، تا شاید زمانی دیگر گره‌ای از ذهن درگیر خودم و یا کار دیگری باز کنه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید