ویرگول
ورودثبت نام
ALI NN NEW{313}
ALI NN NEW{313}
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

صادرات نفت ایران در ماه پیش رکورد چند سال اخیر را زد!

بد نیست بدانیم که ایران یک کشور 43 سال تحریم شده میباشد و تحت تحریم های همه جانبه آمریکاست با تمام این تحریم ها که قرار بود صادرات ایران را به صفر برساند اما ایران رتبه 15 صادرات نفت جهان است و CIA آمریکا 51 میلیون دلار خرج کرد تا اغتشاشات اخیر در ایران اتفاق بیفتد و ایران را به نابودی بکشاند اما بدون وارد کردن خدشه ای به کشور عزیزمان ایران ما رکورد صادرات نفت چند سال اخیر را شکستیم و این حجم صادرات نفت باعث حد بسیار نقدینگی میشود و ما از این قضیه خوشحالیم

اما سوال اینجاست : چرا در ماهی که صادرات نفت چندبرابر شد قیمت دلار به این شدت بالا رفت؟

مبادا این اسکناس ها گولت بزند تا بر شکستن کمر اقتصاد تاثیر گذار شوی!
مبادا این اسکناس ها گولت بزند تا بر شکستن کمر اقتصاد تاثیر گذار شوی!

فروش نفت هم اکنون درحال چرخاندن چرخ اقتصاد است اما بر اساس این منبع قیمت دلار ماه پیش بین 29.745 تومان تا 31.565 هزارتومان بود (شاید کمی اشتباه باشد) و این ماه به بیش از 35 هزار تومان رسیده در ماه پیش ارز کلا دو هزار تومان نوسان داشت اما در این ماه چهار هزار تومان از بیشترین قیمت ماه پیش بیشتر شده هر چند قبول داریم تحریم های جدید و بعضی عوامل دیگر تاثیر داشته ولی از مسئولین مربوطه میخواهیم تا بصورت حداکثری به این موضوع رسیدگی کنند ?

پس نویس:بنده خودم قصد داشتم با پس اندازم دلار بخرم و بر روی آن سرمایه گذاری کنم اما وقتی متوجه تاثیر قیمت دلار بر اقتصاد و مردم شدم از این خواست خود پشیمان شدم هرچند پول من آن قدر نیست که روی قیمت دلار در حد چند تک تومانی هم تاثیر داشته باشد اما یک ضرب المثل هست : قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
اگر ما بجای سرمایه گذاری بر روی دلار راه های دیگری را امتحان کنیم شاید بخش کمی از این شرایط اقتصادی جبران شود
ایرانصادرات نفتقیمت دلارتومانحال خوبتو با من تقسیم کن
ALI NN هستم با 2 سال سابقه فعالیت در وب سایت ویرگول? ادمین بزرگترین کانال نیروی انتظامی روبیکا و صاحب بزرگترین کانال ماشین بازان آپارات و بله/کانال شخصی من در بله:https://ble.ir/alinn2
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید