دوسر برد، دو سر باخت نام مستندی به کارگردانی آزاده مسیح زاده است و قهرمان نام فیلمی به کارگردانی اصغر فرهادی. به راستی در چنین اوضاعی که حق مولف وجود ندارد مخاطب امروزی سینما دیگر با خیال راحت نمی تواند آثار را تماشا کند. او نمی داند آیا نامی که در تیتراژ آورده می شود نام مولف است یا متقلب. به هیچ عنوان قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود را ندارم تا بار دیگر این نکته را گوشزد کنم که پیس از این هم بر سر فیلم ده عباس کیارستمی چه اتفاقی افتاد. مانیا اکبری هم مانند مسیح زاده ادعا کرده بود که ایده اش دزدیده شده.
سوال اول : این که چرا در این مدت خبری از مستند حیرت انگیز آزاده مسیح زاده نبود؟
سوال دوم: چرا بعد از پخش این فیلم آن قدر همه چیز شبیه به مستند است؟
برای مطالعه کامل این خبر به روزنامه اینترنتی برداش تبلند مراجعه کنید