ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا تقی خانی
علیرضا تقی خانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ب بسم الله، داستان چیه اصلا؟!

یکم از دلیل نوشتنم بگم براتون…

تصمیم گیری برای نوشتن زمانی به سرم زد که کلی حرف و تجربه بدست آورده بودم اما نمیتونستم اینها رو منتقل کنم. تجربیاتی که ممکن بود برای دیگران هم بکار بیاد و ارزشمند باشه. سایت های متفاوتی رو بررسی کردم، ایده های زیادی به سرم زد، سایت های خارجی مثل Medium رو هم بررسی کردم و در نهایت تصمیم گرفتم ویرگول رو انتخاب کنم.


من قراره راجع به چی حرف بزنم؟!

اینجا قراره کلا بحث های فنی در موضوعات امنیت سایبری، دفاع، حمله صحبت بشه. پلن ابتدایی من اینه که در مورد تجربیاتم در SOC (Security Operation Center) در طول مدیریتم صحبت هایی داشته باشم. اینکه چجوری راه اندازی کنیم، چجوری رشدش بدیم، چجوری بلوغ برسونیم و در نهایت چجوری جهانی فکر کنیم..!! اره درست شنیدید، چجوری جهانی فکر و عمل کنیم..

من کیم اصلا؟!

من علیرضا تقی خانی هستم. سن و سال که ممکنه اهمیت زیادی نداشته باشه اما با احتساب امروز، بیش از 3 سال هست که در حوزه امنیت سایبری کار میکنم. ابتدای کارم رو با تست نفوذ وب شروع کردم و بعدش به صورت تخصصی روی مبحث SOC مشغول به فعالیت بودم. در حال حاضر مدیر SOC یک مجموعه دوست داشتنی از متخصصین امنیت سایبری هستم.

اگر اطلاعات بیشتری از من بخواید داشته باشید میتونید به لینکدینم مراجعه کنید.


امنیت سایبریامنیتsocمدیریت امنیتدفاع سایبری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید