ویرگول
ورودثبت نام
امیر علی رجعتی
امیر علی رجعتی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

امیر علی رجعتی.لذت سرعتی

سلام امیر علی رجعتی هستم و کارهای اداری مادرم رو انجام میدم از جمله انتقال به مکان و جابه جایی و پیشنهادات ما حتی برای شما ویدیویی هم ضبط می کنیم تا لذت ببرید و برایتان تبدیل به خاطره ای جذاب شود.گروه دونفره ما با تجربه جهانی و ارائه خدمات به کشور هایی از قبیل.امریکا.ایران.اندونزی.تایلند.ژاپن.کیریبیایی.......چین.هند.کانادا.هلند.انگلیس.پرتغال.اروگوئه........ارژانتین.و...... را در کارنامه خود دارد. حال من امیر علی رجعتی میخواهم به سوالاتی پاسخ دهم که شاید برای شما که از خدمات ما استفاده نکردید به وجود امده باشد.۱.ایا از کار مادرت ناراحت نمیشی؟؟؟

خیر امروزه این شغل در سطح جهان بسیار گسترده و درگیر است و قطعا کسانی که این کار را انجام میدهند مادر دارند و پدر هم دارند‌‌‌.خب این شغل حرف هایی هم دارد اما هدف اصلی ما کسب یک لقمه نون است

.۲‌.همه کارها رو خودت انجام میدهی؟

امیرعلی برار فک کنم سر شوخی رو زیادی باز کردم بسه دیگه هنو میتونستم بنویسم ولی دیگه برارمی خجالت میکشم همه اینایی که گفتم رو نشنیده نگیر بذار به حسابم..‌.....

امیر علی رجعتیویرگولمهمامیر رجعتیشغل
مادر فروشی مجلسی:۱۰۰ دارکوبی:۱۵۰ پر تف:۱۳۰ .......... تو ماشین:۱۰۰ خونه:۲۰۰ ویلا:۵۰۰ اگه خودتم مکان داری پول اجاره ۵۰
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید