ویرگول
ورودثبت نام
سید علیرضا توانافر
سید علیرضا توانافر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سید علیرضا توانافر نویسنده کتاب زندگی به سبک بهتر

من سید علیرضا توانافر هستم نویسنده کتاب زندگی به سبک بهتر در این کتاب قصد دارم که شما را با واقعیات تلخ اما واقعی زندگی اجتماعی انسان امروز که بیشتر منظورم از اجتماعی است که در داخل کشور عزیزمان ایران زندگی میکنند

باید با این واقعیت تلخ روبرو شد که امار عصبیت و پرخاش و روانپریشی و یاس و ناامیدی در جامعه امروزی ایران روبه افزایش است و هیچ امیدی هم فعلا به بهبودی نیست .

من نمیخواهم شما را نا امید کنم اما نکته ای که من در کتابم بهش پرداختم موضوعات زرد روانشناسی ( روانشناسی زرد) و موضوعات قانون موفقیت زرد (قانون زرد جاذبه است ) که متاسفانه اکثر دنبال کنندگان این دو حوزه با نوع تنبلی بی تفاوتی و بی تحرکی واداشته

یک مثال میخوام بزنم ......ادامه دارد

من سید علیرضا توانافر هستم زاده روستای حاجی آباد از توابع شهرستان شاهرود

علی توانافر در زمان نوجوانی 14سالم بود
علی توانافر در زمان نوجوانی 14سالم بود

اگر بخواهم یک کتاب خوب بهتون معرفی کنم در زمینه قانون جذب کتابهای نویسنده های ایرانی است به قلم دکتر مرتضی احمدی روشن این کتاب در صفحات کم حجم و با نوشته های واقعی شما را با دنیای حقیقی قاون جذب و موفقیت آشنا خواهد کرد توصیه جدی من این است هر کجا این کتاب و پیدا کردید حتما مطالعه بفرمایید .

در زمینه شعر و شاعری هم دست به قلم هستم که قصد دارم تمام شعرهایم را در قالب یک مجموعه منتشر و چاپ کنم و شاید این پروسه ای طولانی باشد و نیاز به مجوزهای لازم دارد که انشاالله و با توکل بخدا در اینده ای نزدیک فراهم میشود



علی توانافرسید علیرضا توانافرزندگینامه علی توانافرسبک روحی سید علی توانافرتوانافر علی
نویسنده کتاب سبک زندگی بهتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید