ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا توحیدی
علیرضا توحیدی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

3 ارز دیجیتال آینده دار که باید داشته باشی

در این پست میخواهم 3 ارز دیجیتال آینده دار که باید داشته باشی رو بهت معرفی کنم که خودم و اعضای تیمم روی آنها سرمایه گذاری کرده ایم و بهت پیشنهاد میکنم که آنها را بررسی کنی و زیر نظر بگیری .

من علیرضا هستم، سرمایه گذار و مشاور در زمینه ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی

من به افراد حوزه ارز دیجیتال کمک میکنم که سرمایه گذاری های پرسودتر و اصولی تری داشته باشند و به کسانی که در بازارهای مالی استراتژی خاصی ندارند کمک میکنم که یک استراتژی قوی برای معامله گری طراحی کنند.

من یک تیم حرفه ای در زمینه ارز دیجیتال ( تحلیل تکنیکال - تحلیل فراکتال - تحلیل فاندامنتال - تحلیل آنچین و سایتچین ) دارم که پروژه های عالی با ریسک بسیار پایین و سود بی نظیر را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری میکنیم .
3 ارز آینده دار که باید داشته باشی
3 ارز آینده دار که باید داشته باشی


قبل از هر چیز باید خدمتتان عرض کنم که این پست به منزله سیگنال دادن و معرفی سبد سرمایه گذاری نیست و مسئولیت سرمایه گذاری شما با خودتان است . پس قبل از خرید هر ارزی که به شما معرفی میشود ابتدا شناسنامه و تکنیکال آن ارز را زیر نظر بگیرید و آن را از نظر تکنیکالی و فاندامنتالی بررسی کنید .

شماره 1 : ارز دیجیتال زیلیکا

3 ارز دیجیتال آینده دار - زیلیکا
3 ارز دیجیتال آینده دار - زیلیکا

نام ارز : Zilliqa

نماد : ZIL

مشخصات شناسنامه ای این ارز در تصویر بالا به صورت کامل موجود است . این ارز همانند اتریوم دارای یک بستر مناسب برای افراد عاشق حوزه NFT است و به دلیل کارمزد پایینی که دارد امکان هجوم افراد به سمت این ارز بسیار زیاد است . همچنین حدود 180 پروژه جدید و قوی قرار است روی پروژه زیلیکا ساخته شود که امکان محبوبیت بیشتر این ارز را چند برابر میکند .

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زیلیکا
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زیلیکا

محدوده های مناسب برای خرید ارز دیجیتال زیلیکا برای پله اول محدوده 0.095 و در پله دوم محدوده 0.08 و همینطور 0.066 است و مدت زمان سرمایه گذاری روی این ارز به صورت بلند مدت یعنی بیش از 1 سال باید باشد .

شماره 2 : ارز دیجیتال ترون

3 ارز دیجیتال آینده دار - ترون
3 ارز دیجیتال آینده دار - ترون

نام ارز : TRON

نماد : TRX

من عاشق ارز ترون هستم ، یک ارز دیجیتال با مقیاس پذیری بالا ، کارمزد پایین . طوری که اگر شما از یک ولت مخصوص ترون به یک ولت مخصوص ترون دیگر این ارز را انتقال دهید با کارمزد خیلی کم در حدود 1 ترون و سرعت انتقال حدود چند ثانیه این انتقال انجام میشود . حتما میدانید که محبوبترین استیبل کوین ارزهای دیجیتال یعنی تتر ، بیشترین انتقال خود را در شبکه ترون دارد . شرکت سازنده ترون قصد دارد یک استیبل کوین بر پایه خود ترون بسازد که به احتمال زیاد کارمزد خیلی کمتری نسبت به تتر و سایر استیبل کوین ها خواهد داشت .

شماره 3 : ارز دیجیتال کاردانو

3 ارز دیجیتال آینده دار - کاردانو
3 ارز دیجیتال آینده دار - کاردانو

نام ارز : CARDANO

نماد : ADA

همانطور که میدانید کاردانو بنیاد خیلی خوبی دارد و از محبوبیت خیلی بالایی برخوردار است و همانطور که در تصویر بالا میبینید 2,129,797 نفر این ارز را در واچ لیست خود دارند . همچنین در ماه گذشته حدود 100 هزار والت (کیف پول) جدید به آن اضافه شده و در برنامه های آینده اش قصد دارد 400 پروژه جدید را استارت بزند که احتمال تقاضای بسیار زیاد برای کاردانو را افزایش میدهد که در نهایت باعث افزایش چشمگیر قیمت خواهد شد .




در پست های آینده قصد دارم چند پروژه با ریسک بسیار پایین و رشد بالا را معرفی کنم که در بلند مدت رشد چندین برابری را خواهند داشت .

برای خرید ارزهایی که در این مقاله معرفی کردیم میتوانید از صرافی کوینکس استفاده کنید که لینک آن را در پایین برایتان قرار میدهم. در کوینکس ثبت نام کنید ، مقدار دارایی مورد نظر را در آن به صورت USDT وارد کنید و از بخش اکسچنج ارزهای مورد نظرتان را با قیمت دلخواه خودتان یا به قیمت لحظه ای مارکت خریداری کنید .

لینک ثبت نام در کوینکس https://www.coinex.com

هنگام ثبت نام در کوینکس دقت کنید که نشانی اینترنتی آن به صورت https باشد .

منتظر مقالات بعدی ما باشید ، مقالات جدید در استوری اینستاگرام ما اطلاع داده میشود . ما را در اینستاگرام دنبال کنید . لینک اینستاگرام
ارز دیجیتالکریپتوکارنسیسبد ارز دیجیتالکاردانوتحلیل ارز دیجیتال
مشاور بازارهای مالی - تحلیلگر ارزهای دیجیتال - تریدر و فاندر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید