ویرگول
ورودثبت نام
Alireza Borzouei
Alireza Borzouei
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

اولین بازیم منتشر شد!! Dice & Rocket

سلام به دوستان عزیز👋
بعد چند وقت دوری از یونیتی و بازی سازی تصمیم گرفتم که یک بارم شده بازی ای بسازم و منتشر کنم و خداروشکر این کار رو کردم.

ایده و چطوری این بازی رو ساختم؟
یک روز که داشتم داخل پینترست می چرخیدم یک کلیپی دیدم که درباره بازی بود که بصورت دو نفره و فیزیکی انجام می شد.
برام جالب بود.
به سرم زد که این بازی رو از دنیای واقعی وارد دنیای مجازی کنم پس نشستم پایه سیستم و یونیتی 2021 رو که از قبل نصب کرده بودم( گفتم شاید یه روزی ازش استفاده کنم ) رو باز کردم و صدا ها و مدل های گرافیکی و اسپرایت ها رو از اینترنت دانلود کردم و بعد شروع به ساختنش کردم(اون هایی که کپی رایت شون آزاد هست).

فعلا بازی رو برای دستگاه های اندرویدی منتشر کردم.
بازی هنوز مشکلاتی داره که دارم حلش میکنم ولی میشه ازش استفاده کرد .
کد هاش رو تو گیت هاب منتشر کردم که اگه خواستید به بازی چیزی اضافه کنید یا تو توسعه اش کمکم کنید براتون راحت باشه.

این بازی زیر لایسنس GPL-3.0 است.

لینک دانلود بازی:
https://github.com/AlirezaARBAlpha/Dice-Rocket/releases/download/v1.0/Dice.Rocket.apk

سورس کد:
https://github.com/AlirezaARBAlpha/Dice-Rocket

تشکر می کنم که تا اینجا با من بودید🙏🌹.

دنیای مجازیکپی رایتگیت هابیونیتیبازی
سلام علیرضا هستم و 19 سالم هست. عاشق کامپیوتر،تکنولوژی،ساختن وسایل،ساختن انیمیشن،کتاب،تعمیرات،موسیقی، فیلم،بازی و ... هستم. اینجا هم چیز هایی که می سازم رو منتشر میکنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید