ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا باشی
علیرضا باشی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دلی

این روزا همه ناراحتیم و خب منم خیلی بی حال خسته و دقیقا نزدیک یه هفته کلا هیچ کاریم رو نتونستم بکنم و امیدوارم حال کشورمونم یکم خوب بشه ناراحتی ها مشکلات و ... که خب همه میدونیم

و الان میخوان اینترنت با طرح صیانت که بنظرم خیانت درست ترشه وضعیت بدترم بکنن البته ما برنامه نویسا تحریم بود فیلترم کردن فقط صیانت کم داشتیم ??


این روزا دوباره شروع کردم و به خودم قول دادم بیشتر از قبل کار کنم به امید اینکه زودتر از این کشور خارج بشم که بتونم بقیه زندگیمون رو زندگی کنیم...


اگه میخوای چیزی رو داشته باشی رو که هیچوقت نداشتی ، باید کاریو کنی که هیچوقت نکردی


هرکاری که میتونیم باید برایه خودمون بکنیم چون کسی جز خودمون نداریم


باید زودتر بریم پس منم به خودم قول دارم به حرف بالا که گفتم عمل کنم که زودتر برم ، اینجا گفتم که حتما خودم بعدا بتونم ببینم و یه خاطره باشه بگم دیدی تونستی هم شاید به درد کسی بخور موفق و پیروز باشید.


برایه اینده ، برایه مهاجرت ، برایه با فاطمم بودن و خوشگذرونی کردن

امید کشوربرنامهازادیخارجمهاجرت
عاشق برنامه نویس اندروید گاهی دست به قلم https://zil.ink/alirezabashi98
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید