ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا فرقدانی
علیرضا فرقدانی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ویندو منیجر ها | نصب لینوکس با کم ترین حجم روی اندروید

سلام خوش اومدید به این مطلب

داخله یکی از پستام اموزش نصب لینوک رو روی اندروید داده بودم که گفته بودم لازمش برای اجرای کامل ۲ گیگ حافظه خالی که خیلی ها واقعا گوشیشون کلش ۸ گیک و بزور می تونن ۱ گیگ خالی کنن که من جز اون افراد هستم امروز قرار با ویندو منجر ها اشنا بشید و با کمترین حجم یک دسکتاپ لینوکس رو بالا بیارید



مثل اموزش قبل نرم افزار andronix که می تونید لینک دانلودش رو از پست قبلی که درباره نصب لینوکس بود پیدا کنید

واردش که شدید سیستم عامل خودتون رو انتخاب کنید من ترجیح می دم ابونتو باشه بعد روی install بزنید و بعد نسخه ابونتو رو انتخاب کنید که من پیشنهادم 18.0.4

بعدش بیاید پایین و از قسمت اخر که نوشته ویندو منجر یکی رو کلیک کنید و ادامه کار رو که خودتون بلدید چون تو پست های قبلی توضیح دادم


https://vrgl.ir/ChsHI


نصب لینوکس
نصب لینوکس


ما اینجا ۳ تا ویندو منجر می بینیم

اولی Awesome که رابط گرافیکی قابل قبولی داره و حد اقلش ۱ گیگ ۲۰۰ مگ نیاز داره

دومی openbox که من پیشنهادم اینه ۸۰۰ مگ ۷۰۰ مگ بیشتر جا نمی خواد شاید کمتر و رابط کاربری قابل قبولی داره

و i3 که یکی از ساده ترین و کم حجم ترینشون که حدودی ۵۰۰ مگ باید حد اقلش حافظه داشته باشید البته فراموش نکنید خود سیستم عالم ابونتو هم هست که ۱۰۰ مگ تا ۲۰۰ مگ

موفق باشید ...


خروجی و اسکرین شات از ابونتویی که با ویندو منجر openbox نصب کردم »»

برای نصب دسکتاپ بالا کامنت زیر داخل ترموکس بزنید بعد از نصبش حدود ۹۰۰ مگ

حافظه گرفت برای من

pkg update -y && pkg install curl proot tar -y && curl https://raw.githubusercontent.com/AndronixApp/AndronixOrigin/master/Installer/Ubuntu/ubuntu-openbox.sh | bash



البته نمی دونم چرا ولی فعلا لینک های ویندو منجر i3 خراب حالا شما هم تست کنید اگر مشکلی نبود داخل کامنت ها و یا همون نظرات بنویسید و اگر از این پست خوشتون اومد لایکش کنید و مشکلاتتون رو داخل نظرات بگید حتما جواب می دم

لینوکساندرویدویندوز منجرi3openbox
سلام من علیرضام یک برنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید