ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا فدایی
علیرضا فدایی
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

نمایشگاه اتوکام اصفهان

سلام به همه ی دوستان عزیز من جدیدا عضو ویرگول شدم البته خیلی وقت بود که میشناختمش ولی زیاد باهاش کار نکرده بودم ولی چند روزیه که تصمیم گرفتم بیام اینجا و بنویسم و از نوشته های کاربرای ویرگول استفاده کنم . قصد دارم اولین مطلبم رو راجع به حضورم توی نمایشگاه اتوکام اصفهان بنویسم امیدوارم که خوشتون بیاد.

من دانشجوی ترم یک مهندسی کامپیوترم و حدود 5-6سالی میشه که به کامپیوتر خیلی علاقه مند شدم شاید واستون جالب باشه من زمانی که کلاس دوم راهنمایی بودم چندتا وبلاگ فوق حرفه ای داشتم البته قصد تعریف کردن از خودم را ندارم فقط میخام بگم که کامپیوتر و اینترنت همواره جزوی از زندگی من بوده . من توی دوره دبیرستانم با توجه به علاقه ای که به کامپیوتر داشتم تصمیم گرفتم برای دانشگاه هم کامپیوتر رو انتخاب کنم که خیلیا بهم میگفتن اشتباه میکنی و کامپیوتر خوب نیست و از این حرفا ولی من به حرف هیچ کس گوش ندادم و اومدم دنبال کامپیوتر و الانم خدا رو شکر میکنم که دانشجوی این رشته ام. این روزا هم یه اتفاق خیلی خوب برای من تو شهر من رقم خورده و اون برگزاری نمایشگاه اتوکام2018 که امروز میخوام راجع بهش بنویسم.

خب زیاد از تیتر نوشته م دور نشم تا اینجا چون که این اولین نوشته من توی ویرگول بود میخواستم یه معرفی کوتاه از خودم داشته باشم .

امروز رفتم پل شهرستان اصفهان مرکز نمایشگاه های بین الملی و محل نمایشگاه اتوکام 2018 . وارد نمایشگاه که شدم اولین سالن سالن فرصت بود سالنی که توی اون تعداد زیادی از استارتاپ ها حضور داشتن .به نظر من بهترین بخش نمایشگاه همین جا بود من همیشه اخبار استارتاپهای ایرانی رو دنبال میکنم اکثر استارتاپ های ایرانی توی حوزه کامپیوتر رو میشناسم ایده بعضی از استارتاپ ها خیلی فوق العادست . امروز با دیدن سالن فرصت حس خوبی به من دست داد و از اینکه به خیلی از جوونا فضایی برای دیده شدن داده شده بود خیلی خوشحال شدم . توی این سالن یه تعداد شتابدهنده هم بود و این خیلی خوبه که یه عده بیان از یه نفر حمایت کنند و روی ایدش سرمایه گذاری کنند تا ایده ش رو اجرا کنه و باعث نشه که خیلی از صاحبان ایده های درجه یک به دلیل نبود حمایت مجبور به خروج از کشور بشن و ایدشون رو توی یه کشور دیگه پیاده سازی کنن . امیدوارم مثل اینجا همیشه به جوونای ایرانی میدون داده بشه و ازشون حمایت بشه.

سالن استارتاپ ها
سالن استارتاپ ها

یه اتفاق خوب دیگه توی این سالن همایشهایی بود که برگزار می شد . یکی از اون همایش ها کارگاه فریلنسرینگ پونیشا بود .من یه تعداد پروژه توی پونیشا انجام دادم و پونیشا و فریلنسرینگ رو باهاش آشنام ولی تو همایش امروز با سخنرانهای فوق العاده ای که حضور داشتن مطالب جدید و خیلی خوبی راجع به فریلنسرینگ رو یاد گرفتم .

سالن های بعدی نمایشگاه مربوط به شرکت های ارائه دهنده اینترنت،شرکتهای نرم افزاری و سخت افزاری و ... بود .

اما همونطور که گفتم بهترین قسمت نمایشگاه سالن استارتاپها بود .پیشنهاد میکنم که اگر اصفهان هستید حتما به نمایشگاه اتوکام 2018 و علی الخصوص سالن استارتاپ ها یه سری بزنید و از ایده های جذاب و فوق العاده استارتاپ های ایرانی بیشتر بدونید و از خدماتشون استفاده کنید .

در پایان ازتون ممنونم که وقت گذاشتید و اولین مطلب من رو توی ویرگول خوندید خوشحال میشم نظراتتون راجع به اولین مطلب من توی ویرگول و نمایشگاه اتوکام رو بدونم.این اولین نوشته من بود معذرت میخوام اگر مشکلی داشت امیدوارم بتونم در آینده با نظرات شما نوشته هام رو بهتر کنم .

http://autocom.ir/

#اتوکام2018

#فرصت2018



اتوکاماستارتاپفرصت2018کارگاه فریلنسرینگ اصفهاننمایشگاه اتوکام
دانشجوی مهندسی کامپیوتر و عاشق دنیای کامپیوتر و اینترنت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید