ویرگول
ورودثبت نام
alirezamiim
alirezamiim
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مسابقه عکس - #مدافعان_سلامت

عکس از خبرگزاری فارس
عکس از خبرگزاری فارس

کمال‌الدین شاهرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: امروزه در دنیای ارتباطات کاربرد عکس به دلیل تاثیرات هنر عکاسی و تصویر در تصمیمات اجتماعی و آگاهی مردم بر کسی پوشیده نیست.

همه میدونیم که شرایط سلامت این روزها به هیچ عنوان مثل گذشته نیست. پزشکان، پرستاران و تمامی افراد حوزه سلامت به نحوی درگیر با مسئله کرونا هستند. خیلی دوست داشتم به نحوی کمکی به این دوستان برسونم، اما شرایط این کار فراهم نشد.

دوست دارم با اطلاع رسانی این مسابقه، گوشه‌ای از زحمات مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی به تصویر کشیده بشه و بی‌خوابی‌ها، دوری از خونه و کار شبانه‌روزی برای همیشه در اذهان ما و تاریخ ایران و جهان ثبت بشه تا لحظه‌ای زحماتشان را فراموش نکنیم.


مهلت ارسال آثار: 30 خرداد 1399

اعلام نتایج داوری: 15 تیر 1399

جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری لرستان مراجعه کنید.


با آرزوی سلامتی برای تمامی مدافعان سلامت

مسابقهمدافعان سلامتمسابقه عکستشکر از خط مقدم
من علیرضا میم متولد مرداد 1372 و فارغ التحصیل مهندسی برق از دانشگاه زنجان هستم. قصد دارم تجربیاتی که در طول چند سالی که از عمرم گذشته رو بازگو کنم. امیدوارم کمکی باشه برای دیگران.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید