ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا نظری
علیرضا نظری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کرونا و تغییرات مثبت سبک زندگی

با تمام مشکلاتی که کرونا بوجود آورده، این پاندمی باعث بوجود آمدن روش های شده که زندگی مردم رو راحت‌تر کرده.
خیلی از ماها، مخصوصا معلولین، ترس و استرس صحبت در جمع رو داریم که با بوجود اومدن کلاب هاوس، نوع ارتباط تغییر و بدون هیچ استرسی، هر فردی با هر شرایطی فضا برای صحبت و اظهار نظر داره.
کرونا و کلاب هاوس به ما یادآوری کرد که هرکسی حق نظر دادن داره و فضایی رو ایجاد کرد که ما هیچ تلاشی (در جلسات حضوری) براش نکردیم.

ایده‌های دیگر هم کشور رو تحت تاثیر قرار داد مثل بانکداری دیجیتال که هم باعث بوجود اومدن نئوبانک ها شد و هم بانک های کشور رو مجبور به ارائه خدمات مختلف بانکی بصورت آنلاین کرد تا از صف های آزار دهنده بانک نجات پیدا کنیم و با تابو ها بجنگیم‌.

بشخصه در زندگی کاری من باعث این شد که سازمان بد و خوب رو بهتر بشناسم و سلامتی خودم رو بخاطر مدیرانی که اجبار به حضور در محیط کار دارند، در صورتی که در اکثر موارد امکان دورکاری هست، بخطر نندازم و به توانایی خودم بیشتر اعتماد کنم و تغییر ایجاد کنم و جایی کار کنم که اعتماد و درک متقابل وجود داشته باشه و تخصصی که عاشقشم رو به بهترین شکل ارائه کنم.

کرونا سبک زندگی رو تغییر داد و تابوهای زیادی رو شکوند. مشکلاتی که ما تلاشی برای تغییرش نکردیم و به اجبار مجبور به تغییر شدیم.
خیلی اوقات برای بدست آوردن چیزهای بهتر باید یسری چیزهای ارزشمندی رو از دست بدیم، برای همین نمیدونم تشکر ازش کار درستیه یا نه!

به امید تغییر و بهبودِ بدون اجبار

covid19کروناسبک زندگیتغییرات مثبت کرونابهبود شرایط
Android Team Lead at blu Bank
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید