ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا اسعدی
علیرضا اسعدی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

رمان زندگی من در سال 1399

به نام خداوندگار خالق رمان

به عقیده نویسندگان و رمان نویسان، خداوند رمان نویس و نویسنده توانا و زبردست کتاب زندگی است و ما هم شخصیت های مختلف و متفاوت رمان زندگی هستیم و طبیعتاً در بخش های مختلف کتاب زندگی، وضعیت های مختلف و گونه گونی را تجربه می کنیم.

سال 1399، سالی عجیب و غریب و مثل بقیه سال ها پر از فراز و نشیب بود ولی شاید برای من و بقیه مردم یکم نشیبش زیاد بود و هم چنین به عنوان دعای اول سال جدید مسببینش به عقوبت کارشان هر چه سریعتر ملحق شوند ولی داشتم می گفتم و من به عنوان یک کاراکتر با کاراکتر ها و صحنه های مختلف کتاب زندگی رو به رو شدم، سال 1399 به همراه یک شوک ناشی از مهمان ناخوانده ای که خودش، خودش را دعوت کرده بود و به خانه ها و اجتماعات ما راه پیدا کرده بود، شروع شد و به عنوان دعای دوم ، دعا می کنم سال جدید دیگر این مهمان در هیچ کجای دنیا، مهمان مان نباشد.

اولین چیزی که تحت تاثیر قرار گرفت به عنوان یک دانشجو و پژوهشگر، سلب شدن نعمت مسکن و خوراک بود، خودمونی ترش بگم این سال یک نوعی آوراگی و خانه به دوشی را تجربه کردم و باعث شد که ظرفیت وجودیم وسعت و گشایش پیدا کند و درد مردم را با گوش و پوست خودم لمس کنم، متاسفانه نقدی که به جامعه علمی وارد است و مجال دیگری می طلبد، دور بودن و عدم درک درد مردم است و دعای سوم هم حل مشکل مسکن و معیشت تمام مردم ایران زمین هست.

حال بریم سراغ فراز ها و شیرینی ها، اولین ثمره امسال، تمام شدن کتابی بود که به سفارش یک مجموعه در حال نگارشش بودم و فهمیدم واقعا نوشتن و خواندن آرامم می کند و مسئله بعدی که در 6 ماهه دوم پر رنگ تر شد، پیگیری ازدواجم بود که از یکی دو ماه پیش با یک عزیزی از دیار مشهد هم مسیر شدم، امیدوارم اگر صلاح است، انشاءالله هر چه سریعتر با هم همراه شویم و به ادامه نقش پردازی خود در کتاب زندگی با همدیگر بپردازیم و هم چنین از ایشان در این جا برای تحمل سختی ها و مرارت ها تا بدین جا پوزش می طلبم، اگر انشاءالله وصال یار محقق شد، به تفصیل درباره این ماجرا خواهم نوشت و دعای چهارم سفید بخت شدن، تمام دختران و پسران سرزمینم هست.


در خاتمه از آقا جانم امام رضا(ع)، امام رئوف تشکر ویژه می کنم و از آقاجانمان حضرت صاحب الامر(عج) می خواهم برای من که بنده خوبی نبودم ولیکن ایشان در درگاه احدیت واسطه شوند و برای حقیر طلب غفران نمایند و انشاءالله بتوانیم برای تحقق ظهور ایشان که از مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی می گذرد، تلاش کنیم. دعای پنجم و مهم ترین دعا، اللهم عجل الولیک الفرج.

سال نوسال ۱۴۰۰سال ۱۳۹۹رمان زندگی
یک دانشجوی مدیریت تکنولوژی و علاقه‌مند به نوشتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید