ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا احمدی
علیرضا احمدی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دورهمی آنلاین و رایگان برنامه نویسان (دغدغه ها و مسائل مهم برنامه نویسان)

دورهمی آنلاین و رایگان برنامه نویسان (دغدغه ها و مسائل مهم برنامه نویسان) :

تاریخ برگذاری : سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت : ۲۱ به وقت ایران

برگذار کننده : علیرضا احمدی - لینکدین من : @alirezap30web

من کی هست : من علیرضا احمدی هستم در شبکه های اجتماعی بیشتر با نام alirezap30web حضور دارم و بیش از ۱۲ ساله که دارم برنامه نویسی میکنم، با رویداد های آنلاین تلاش میکنم به جریان انتقال تجربه و شبکه سازی بین برنامه نویسان کمک کنم و آشنایی با برنامه نویسان مختلف همیشه برای خودم هم باعث اتفاقات مثبتی بوده است ...

ظرفیت : ۹۰ نفر

مدت زمان رویداد : ۱ الی ۲ ساعت

موضوع رویداد : دغدغه ها و مسائل مهم برنامه نویسان

داستان این رویداد :

اگر یادتون باشه ما از طریق کانال تلگرامی : https://t.me/t_event رویداد ها و دورهمی های زیادی رو تا به امروز برگذار کرده ایم، مدتی بود که به دلیل تمرکز روی برگذاری رویداد های حضوری و کارگاه های آموزشی فرصت این که دورهمی رو داشته باشیم نداشتیم.

در طی این مدت درخواست های زیادی رو داشتیم که دوباره دورهمی هایمان را داشته باشیم و در طی این مدت برنامه نویسان زیادی از دغدغه ها و مسائلشون بامن صحبت می کردند طبق قولی که داده بودیم، قرار هست این هفته کمی در خصوص برخی از مسائل مهمی که برنامه نویسان با آن روبرو هستند صحبت کنیم ...

ثبت نام و توضیحات بیشتر :

برای ثبت نام و مشاهده توضیحات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

ثبت نام در رویداد دغدغه ها و مسائل مهم برنامه نویسان

برنامه نویساندغدغه‌ها مسائل مهممسائل مهم برنامه
برنامه نویس #لاراول / هکر شیطون / که گاهی هم از تجربیاتش می نویسه !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید