ویرگول
ورودثبت نام
Alireza Taghinezhad
Alireza Taghinezhad
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

از قدردانی غافل نشیم!

سلام
می‌دونید ۱۰ اسفند چه روزیه؟
روز تعریف و تمجید کردن

این روزها یا این ماه‌ها، البته بهتره بگم این سال‌های اخیر بیشتر از اینکه تمجید، تشکر و قدردانی کنیم، نق زدیم و از همه‌کس و همه چیز نالیدیم. گفتم بد نیست بیام ویرگول و از بعضی افراد تاثیرگذار زندگیم قدردانی کنم؛ تا این حرکت تبدیل به عادت شخصیم بشه.

اول از هرچیزی باید از خونواده قدردانی کرد. خونواده‌ای که به قول تامی شلبی، بعضی وقتا «پناهی در برابر طوفانه» و بعضی وقتا خود «طوفان»

از رفقایی باید تشکر کرد که در‌هر لحظه، چه تو غم و غصه چه تو شادی، کنارم بودن و هستن.

بریم سراغ بیزنس؛
از شاهین کلانتری باید تشکر کنم چون اولین نفر بود که به من مسیر اصلی محتوا رو نشون داد.

از استاد #شعبانعلی باید تشکر کرد، به‌خاطر راه‌اندازی «متمم»که منبع یادگیری خیلی از ماست.

از پارسا کاکویی تشکر میکنم، بابت محتواهای درخشانش. داستان‌هاش با موتوری‌ها، معرفی کتاب‌ها، معرفی دوره‌های مرتبط با بازاریابی و هر کار مثبتی که در جهت رشد درک و فهم مخاطب انجام میده.

از تیم لینیفای تشکر میکنم؛ بخاطر راه‌اندازی کارگاه‌های پرکاربرد و شبکه‌سازی گسترده‌ای که من رو به خیلی از همکارهام در حوزه گرافیک و محتوا وصل کرد.

قطعا هستن افراد بیشتری که لیاقت تمجید رو دارن اما اسمشون توی این متن نیومده. شما اگه مایل بودید، توی کامنت‌های این پست منشن کنید و بگید که قدردانشون هستید.


#قدردانی

قدردانیتمجیدعلیرضا تقی نژاد
یک کارشناس محتوا و سوشال مدیا، که به فضای خفن دیجیتال علاقه منده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید