ویرگول
ورودثبت نام
Alireza Tilkoo
Alireza Tilkoo
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

کد مورس همستر کمبات چهارشنبه 23 خرداد | یک میلیون سکه رایگان

https://www.aparat.com/v/dhhn0l8


کد مورس امشب همستر کمبات که تا فردا چهارشنبه 23 خرداد ( تا ساعت حدود 22 و 30 دقیقه) فرصت استفاده اش رو دارید: HAMSTER

تو این ویدیو توضیح دادم که برای هر حرف باید چیکار کنید. حتما تا اخر ویدیو نگاه کنید، اسکرین حروف رو گذاشتم.

از طریق وارد کردن کد مورس در ربات همستر روزانه می توانید 1 میلیون سکه رایگان جایزه دریافت کنید.

برای دیدن آموزش روش و نحوه وارد کردن کد مورس در ربات بازی همستر و دریافت جایزه یک میلیونی سکه اضافی همستر کامبت با من همراه باشید. حتما کانال رو فالو کنید تا از جایزه های میلیونی همستر کامبت تلگرام جا نمونید.

خبر خوب اینکه فردا چهارشنبه 23 خرداد ماه قرار هست، همستر کامبت قیمت بخوره :)

لینک ورود به بازی: https://t.me/hamster_kombaT_bot/start?startapp=kentId219295042


همستر کامبتیک میلیون سکهکد مورستلگرامایردراپ
با سلام، من علیرضا تیل کو؛ کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم. علاقه زیادی به تولید محتوا و سئو دارم. برای من ایجاد محتوای جذاب و متنوع، یک فرصت عالی برای ارتباط با مخاطبان و جذب مخاطبان جدید است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید