ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا حسینی نسب
علیرضا حسینی نسب
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

فینوتک چیست؟همه چیز درباره فینوتک

فینوتک یک سرویس از شرکت ارتباط فردا هستش که خدمات بانکداری باز رو ارایه میکنه اول برای خودمم این موضوع جالب بود به سراغ فینوتک رفتم و درونش ثبت نام کردم تا بیشتر باهاش آشنا بشم وارد فینوتک که میشی یک فضا کامل ساده رو داره و اصلا برات یک فضای دوستان خواهد شد

https://www.finnotech.ir/fa

سرویس های فینوتک

سرویس های فینوتک در ضمینه های وب سرویس های بانکی،وب سرویس های بورسی،وب سرویس های استعلام قبض و وب سرویس های شهردای هستند تمامی وب سرویس ها مستندات کاملی دارند و همچنین درون کنسول فینوتک که وارد میشوید یک شماره تماس واتساپی داده که متعلق به تیم فنی شون هستش و واقعا به طور عالی و فوق العاده ای پاسخگو هستندش نکته مثبت فینوتک در موجود بودن کنسول سندباکس برای تست کد های نوشته شده برای اتصال به سرویس هستش که خیلی صادقانه به دردم خوردش و بارها تونستم کدهای خودم رو تست و پیاده سازی کنم

چه کسانی میتوانند از فینوتک استفاده کنند؟

فینوتک یک سرویس بانکداری باز هستش و هیچ محدودیتی در این نیستش که شما حقیقی هستید یا حقوقی فقط کافیه یک حساب درون بانک آینده داشته باشید و تموم میتونید از خدمات فینوتک استفاده کنید لازم به ذکر هم هستش که فینوتک برای برخی از سرویس هاش مانند کیف پول نیاز به تماس با خودشون و صحبت هستش که ببینند میتواند به شما ارایه بدند یا خیر که به نظر من این کار خیلی خوب هستش

به درد بخور ترین سرویس فینوتک از نظر من

تمامی سرویس های فینوتک عالی و به دردبخور هستند اما از نظر من درگاه پرداخت تسهیم،درگاه پرداخت موبایلی و سرویس کیف پول از همه شون عالی تر هستند به دلیل این که استفاده بیشتری ازش میشه کرد به خصوص سرویس کیف پول که دیگه شما نگران هک سیستم کیف پول نیستید چون درون یک سرویس ایمن میزبانی و پیاده سازی شده کیف پول شما

مشتریان فینوتک

فینوتک به عنوان یک سرویس بانکداری باز طبق گفته خود سایت فینوتک اپلیکیشن همراه کارت،درگاه واسط پی پینگ،درگاه واسط وندار از سرویس های فینوتک استفاده میکنند که این موضوع توسط خود فینوتک بیان شده

درآخر.............

این مقاله توسط من برای شناخت بهتر فینوتک برای بعضی از دوستان نوشته شده نظرات خودتون رو بنویسید و نظر خودتون رو درباره مقاله لطفا اعلام کنید

جهت ارتباط با من میتوانید از آیدی @alirza_hosine_nasab درون تلگرام استفاده کنید

فینوتکبانکداری بازبانکداری باز در ایرانپرداخت یاریسرویس های فینوتک
دو سال است که در ضمینه میزبانی وب فعالم قبل از اون در حال طراحی سایت های مختلف هم بوده ام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید