ویرگول
ورودثبت نام
علی محمد صلاحی
علی محمد صلاحی
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

چه فرقی دارد ؟

بزرگی که درد و رنج انسانها برایش مهم نباشد ، چه فرقی با ابلیس و شیاطین دارد ؟

کسی که شما را لایق آزادی نداند ، از کجا معلوم که شایستۀ عدالت بداند ؟

برای کاسبان هیچ ، جهان بازاری است که برای معامله برافراشته شده است. عمر می فروشند خانه و ماشین می خرند . آنگاه آنها می روند و خانه و ماشین باقی می ماند تا معلوم شود که معامله پایاپای نبوده است.

برقرار کردن عدالت اجباری ، مستلزم ظلم هایی به مراتب بزرگتر از بی عدالتی های طبیعی.
علی محمد صلاحی
علی محمد صلاحی



(◔ ◡ ◔) دربارۀ من:

? علی محمد صَلاحی هستم، نویسنده کتاب شاهراه‌وب و ده‌ها مقاله گسترۀ بازاریابی دیجیتال، مدرس دوره‌های آموزشی آنلاین و وبینار همچنین مشاور و آسیب شناس کسب و کارهای مجازی. به مدیران و کارآفرینان کمک می‌کنم که کسب‌وکارشان را در دنیای دیجیتال بهینه‌سازی کنند تا به درآمدهای بیشتری برسند. از نظر من یکی از مهم‌ترین دلایل شکست در دنیای دیجیتال، باور نداشتن آن است!

? تولید محتوا: علی محمد صلاحی

? پانوشت: انجام هر کار محالی در واقعیت، غیرممکن در دیجیتال، نیست!

? شعار: دنیای دیجیتال، دنیای آرزوها!

? وبسایت: www.alisalahi.ir


علی محمد صلاحی
علی محمد صلاحی هستم، به افراد کمک می‌کنم که کسب‌وکارشان را در دنیای دیجیتال بهینه سازی کنند و درآمدهای فوق‌العاده‌ای به‌دست بیاوردند. www.alisalahi.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید