ویرگول
ورودثبت نام
علی شهابی نژاد
علی شهابی نژاد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آغاز کاری که آغاز شده


کلوت های شهداد (لازمه بگم که عکاسش خودم هستم ؟)
کلوت های شهداد (لازمه بگم که عکاسش خودم هستم ؟)


هیچوقت تصمیم نمیگیریم از فردا بریم سوار شاتل فضایی بشیم و بریم فضا، البته راهکارهای دیگه ایی هم برای فضا رفتن وجود داره ولی پیشفرض ما از روش علمی و منطقی است. ما یکدفعه بدون دونستن پیش نیازها شروع به انجام کاری نمیکنیم.

همه کار هایی که الان ناخودآگاه و یکباره تصمیم به آغازش میگیریم قبلا آغازشون کردیم، من برای برنامه فردام نمینویسم که برم توی یک تعمیرگاه موتورسیکلت کار کنم، چون: هیچ سر رشته و علم و آگاهی به این کار ندارم من حتی راکب خوبی هم نیستم و آخرین باری که موتور سوار شدم یادم نیست.

همه این ها رو گفتم که بگم نوشتن در من قبلا آغاز شده، قبل از اینکه این صفحه رو توی ویرگول بسازم. من اگه و اگر نوشتن رو چه به لحاظ کار با ابزار نوشتن و چه به لحاظ خلق جملات و کلمات بلد نبودم قطعا این صفحه رو ایجاد نمیکردم.

معمولا سعی میکنم از نگاه خودم یک موضوع رو بررسی کنم و الا برای گفتن حقیقت های علمی، جاهای معتبر تر و آدم های معتبر تر از من خیلی زیاد وجود داره، اگه از سفر و سفرمندی گفتم، فقط نشون دهنده نگاه من به این داستانه و بقیه موضوعاتی که در آینده در موردش حرف میزنم.

این صفحه شروع یک سری تصمیمات جدیده برای من، تصمیماتی از: روتین صبح گاهی تا نظم در خوندن و نوشتن و کارگاهم.


وبلاگ شخصیبرنامه ریزیشروع
یک آدم چند وجهی هستم که از کارمندی دولت استعفا دادم. عاشق خلق کردنم، اینجام تا در مورد جواهرسازی، سفر، تکنولوژِی، اصلا زندگی و تمام آنچه که علاقه دارم و تجربه میکنم بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید