ویرگول
ورودثبت نام
Last Chemist
Last Chemist
خواندن ۵ دقیقه·۱۰ ماه پیش

آهای لپ‌تاپ نو،‌ بخور پلو

آقا سلام.

(مینی آپدیت موقت ۲۴ آبان ۱۴۰۲ :‌ به دلایل نامشخص ویرگول موسیقی متن رو حذف کرده ببینم چی میشه)


یه موسیقی بی کلام هم داریم با عنوان if you were a star. امیدوارم که همراه با این پست از موسیقی لذت ببرین به شخصه یکی از موسیقی هایی هست که واقعا حالم رو خوب میکنه
عکس از بینگ قدرت گرفته از DALLE-3
عکس از بینگ قدرت گرفته از DALLE-3
قبلا در مورد لپ‌تاپم توی پست های قبلیم صحبت کردیم از به کما رفتن ناگهانی و ایسگا کردن من دقیقا چند روز بعدش که واقعا یاد این سکانس مختار نامه میفتم که ابن زیاد نمیدونم کی رو خفه میکرده و در حین خفه کردن طرف خودش رو به مردن میزنه و بعد گریه ابن زیاد ایشون اوشون رو ایسگا میکنه و میگه خی خی من نمردم :/

حالا چه ربطی به من داره؟

احتمالا این موضوع ربطی به خوانندگان جدید نداره! فقط کسانیکه قبلا در جریان لپ تاپ قدیمیم بودن از ماجرا خبر دارن، ولی خب کسانیکه از ماجرا خبر ندارن این پست و بعد این پست رو بخونین تا برسین به اینجا زیاد وقتتون رو نمیگیره‌ :))

خب چخبر نیستی، میخواستی بذاری بری؟

راستش نه، بخاطر تک تک افرادی که برای من ارزش قائل هستن و پست های من رو میخونن و صد البته انرژی ای که میدن باعث شد که فعلا اینجا موندگار بشم ولی خب موندن در هرجایی موقته، بیشتر به پاس همون تک و توک خوانندگانی که پست های من رو میخونن موندم وگرنه آمار بازدید وحشتناک کم هست حالا دلیلش این هست که اولا رگباری پست نمیذارم به دلایل کاملا معلوم و بخصوص، دوما مطالب عمدتا علمی هست و خب فلفل تند رو هرکسی تحمل خوردنش رو نداره و با ذائقه خیلی‌ها OK نیست، پست های من هم اینطوریه ولی همون آدمایی که میخونن و خوششون میاد بازم برای من ارزش ادامه دادن رو داره.

ادامه ماجرا

آقا از زمانیکه لپ تاپ من شروع به ناز کردن کرد اگر اشتباه نکنم تیر ماه بود زمانیکه آخرین مچ (Match) پابجی موبایل در گیم لوپ رو بازی کردم و لپ تاپ رو خاموش کردم فکر نمیکردم که قراره دیدار بعدی من با صفحه زیبای ویندوز ۱۰، ۲۳ روز دیگه باشه (حالا گیر ندین اگر اشتباه گفتم!) خلاصه اینکه حالا بیا با کالی لینوکس Live که هرکاری بکنی بعد از ریستارت کردن سیستم همش میپره باقالی بار بکن، این روز ها گذشت و لپ تاپ درست شد و هارد گرفتم و تا تقریبا 11 مهر ۱۴۰۲ (میشه حدودا ۴ ماه) بدون لپ تاپ مناسب سپری کردم البته شاید باورتون نشه ولی لپ تاپم هنوز سالمه و کار میکنه ولی خب دیگه اون سرعت همیشگی رو نداره :))

قیمت های سرسام آور

به دنبال یه لپ تاپ درست و حسابی میگشتم که حداقل تا ۷ یا ۱۰ سال آینده من رو بتونه ساپورت بکنه که البته مدل های خیلی خوبی مثل لنوو با کارت گرافیک RTX 3060 بدجوری ته دلم مونده بود (اون زمان ۴۷ تومن بود تا هفته پیش که من چک کردم ۲۰ میلیون تومن گرون تر شده!!!!) خلاصه اینکه یه مدل پایین تر رو مجبور به انتخاب شدم که البته از انتخابم راضی هستم و تقریبا میشه گفت که زمان میزان رضایت من رو مشخص میکنه و البته خرید رو دایی محترم بنده انجام دادن که ازشون دوباره متشکرم.

چی خریدی؟

خیلی تعریف نباشه لنوو Ideapad 5i Core i7 1255U (Alder Lake-P) با گرافیک Nvidia GeForce MX550 و رم ۱۶، SSD از نوع NVMe به قیمت ۳۳ تومن.

حسن ختام و تشکر نامه !

این پست بهانه ای برای شروع مجدد بود البته که باید خیلی زودتر از این ها پست رو مینوشتم ولی خب تا الان به تاخیر افتاد.

تشکرنامه اینبار بدون اسامی هست چونکه هرباری که بنویسم عزیزی از قلم میفته و من اصلا دوست ندارم که کسی ناراحت بشه، بالاخره دیدن لیست عظیمی از تشکر و ندیدن خودت توش درحالیکه با من سهیم بودی شاید یکم ناراحت کننده باشه.

یه چیزی خطاب به جناب دست انداز

دیدی جناب جلال محسنی؟! دیدی موندم؟! اینم بگم که اصلا هدفم تحقیر کسی یا تمنا کردن کسی نیست به هیچ عنوان اگر چنین فکر بکنین واقعا مدیون هستین. اون لینکی که برای شما فرستاده بودم اصلا چیزی که فکرش رو کردین نبود، یکم به هم ریخته بودم (فشار درسی و ...) و داشتم از همه خداحافظی میکردم نه اهرم فشار برای گفتن «جان من نرو!». خوشحال میشم نظر شما رو بشنوم :))

پی نوشت : بازم مرسی از تمام کسانیکه هستن و انرژی دادن خودشون هم میدونن کی هستن، اگر از قلم افتادین فقط از قلم افتادین، از قلبم نیافتادین?.

پی تکست پیکچر (کمی تنوع کلماتی، به معنای فقط عکس های کپشن دار که در ادامه مشاهده خواهید کرد):

اینا رو به Chat GPT-4 دادم برام بکشه ولی تنها چیزی که نتیجه نگرفتم چیزی بود که میخواستم بنابراین به جای کپی پیست کردن عنوان پست به زبان انگلیسی کمی تغییرش دادم تا بهتر بشه این شما و این هم کاندیدا های عکس نخست پست!، از بی ربط ترین تا جالب ترین

بامزه ترین چیزی که میتونست بهم بده
بامزه ترین چیزی که میتونست بهم بده
اینجا گفتم آدما رو لحاظ نکن همچین عکس دارکی بهم داد!
اینجا گفتم آدما رو لحاظ نکن همچین عکس دارکی بهم داد!
همچنان اینجا گفتم آدما رو لحاظ نکن
همچنان اینجا گفتم آدما رو لحاظ نکن
اینجا دیگه شرط رو برداشتم و کلا شبیه به یکی از خواب های من هست!
اینجا دیگه شرط رو برداشتم و کلا شبیه به یکی از خواب های من هست!
متوجه این نشدم واقعیتش!، هم چیزی که به لپ تاپ میگه و هم اون فسقلی سمت چپی!
متوجه این نشدم واقعیتش!، هم چیزی که به لپ تاپ میگه و هم اون فسقلی سمت چپی!




نتایج سم تری هم بودن ولی خب دیگه بخاطر سرعت پایین اینترنت برخی از دوستان دیگه لحاظ نکردم تا هم در بسته اینترنتشون صرفه جویی بشه و هم صفحه پست زود تر لود بشه.

ارداتمند، alishimist، اوت!

لپ تاپپلوسممن برگشتمبازگشت
It is an unpopular opinion, but I am surrounded by the idiots. کانال تلگرام : MyDifferentNameChannel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید