ویرگول
ورودثبت نام
Last Chemist
Last Chemist
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

[پوزش نامه] - اوضاع خیلی ناپایداره ولی خب چاره ای جز زنده ماندن فعلا ندارم!

خب حداقل این گراف مثلا کار من هست!
خب حداقل این گراف مثلا کار من هست!


بابت تمام نگرانی های احتمالی که ممکنه برای شما ایجاد شده باشه صمیما پوزش خواهم یه سری اتفاقاتی اخیرا افتاده که واقعا انسان رو لبریز میکنه شایدم بهتره بگیم سرریز جوریکه از تمام دنیا میبره. اخیرا تصمیم به دیلیت اکانت گرفتم ولی مدیون هستین اگر احساس کنین برای جلب توجه اینکار رو انجام میدم. استرسی که روی من سنگینی میکنه + بعضی چیز ها که اصلا گفتنش جایز نیست (شاید فعلا) باعث شد که این تصمیم نه چندان عجولانه رو بگیرم، به نظر میومد که ویرگول داره در زندگی شخصی من اختلال ایجاد میکنه (خودتون میدونین که شخصی که میگه ببینم توی پیجت چی داری چه شکلیه!)

راستش رو بخواین بیشتر یه کامنت و پست از یاسر دریافت کردم که واقعا به دلم نشست، خواستم حداقل تا زمانیکه ایشون به درجات عالی میرسن تماشا بکنم، دوست دارم حداقل با یک نفر که چیز حالیش میشه در ارتباط باشم (سوء‌ برداشت نکنین لطفا! یکم شاید جمله بندی خوبی نداره!)، البته که همه شما ارزشمند هستین (*لبخند)

خلاصه اینکه یاسر، فرصت خیلی خوبی گیرت اومده و بعید میدونم از ۱ میلیون و خرده ای دانش آموز این مملکت، ۵۰۰ نفر به شانسی که تو داری دست پیدا بکنه. خوب مراقب باش.
دانش آموززندگی شخصیالمپیادعذرخواهی
It is an unpopular opinion, but I am surrounded by the idiots. کانال تلگرام : MyDifferentNameChannel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید