ویرگول
ورودثبت نام
Last Chemist
Last Chemist
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

دانلود چیزی که برای دانلود کردن نیست!!! - روایتی بر دانلود نه چندان حرفه ای از سایت اینشات


خب آقا سلام.

اخیرا با یه نفر توی ویرگول آشنا شدم که داشت نون و ماستش رو میخورد😂 به اسم احسان (لینک). این بشر کامپیوتر میخونه و به طبع کارای خفنی که حداقل بشه ازش استفاده فان کرد رو از خودش و ما دریغ نمیکنه.
حالا من نوعی! چند تا از پست های ایشون رو خوندم و گفتم که خب چرا من یکی دست به کار نشم؟ قبلا یه حرکتی زدم (البته نه به این خفنی) ولی پستش نکردم. الان دیگه وقتشه که پستش کنم!

اگر ایشون رو نمیشناسین یه نفر تو مایه های پارسا اینجاس هست (داش دلم برات تنگه کجایی!)

جرقه پست جاری از این پست رفیقمون (لینک) گرفته شده.

پیش نوشت

حالا هی بگین نمیشه با HTML ناسا رو هک کرد😂😂😂😂

مقدمات!

اینشات رو کمتر کسی هست که ادیت زده باشه ولی نشناسه! منم خواستم ببینم که واسه PC میشه دانلود کرد یا نه که پاسخ یه نه بزرگ بود! همینطوری سایت رو بالا پایین میکردم و از طراحی لذت میبردم که ناگهان یه مینی کتابخونه از موسیقی های نامرتبط بهم برخورد کردم. یکی یکی preview رو شنیدم و بله از یکیش خوشم اومد. ولی نمیشد دانلودش کرد. از اونجایی که من آدمی نیستم که برم ریکوردر باز کنم و موسیقی رو ضبط و بعدش صدا رو استخراج و فلان و فلان دست به دامان قابلیت inspect مرورگرم شدم.

قابلیت inspect بهتون اجازه میده که سورس کد صفحه ای که توش هستین رو ببینید و بفهمید که فلان بخش چطوری نوشته شده.
شانس بیاریم این رو گیر ندن بهش😂
شانس بیاریم این رو گیر ندن بهش😂

بریم تو کارش!

اول از همه Ctrl + Shift+ C رو می‌گیرم و کنسول باز میشه.

خب حالا باید بگردیم دنبال تگ audio
خب حالا باید بگردیم دنبال تگ audio

توی HTML دیتا های صوتی رو با تگ audio مشخص میکنن به همین صورت ویدئو هارو هم با video. حالا قسمت سمت راست که هایلایت شده یه تگ مخزن (container) داریم که با div مشخص میشه که حاوی المان های مربوطه هست، مثل تامبنیل موسیقی و لیبیل و در نهایت خود موسیقی.

همون اول کاری یه url مربوط به تامبنیل رو مبینیم که بله نشان از نزدیک شدنمون هست.

چیزی که اینجا دستگیرم شده این هست که سایت رو مثل یه ساندویچ درست کردن شایدم مثل لگو! (من طراح سایت نیستم شاید واقعا همینطوریه!)

یخورده پایین تر اسکرول میکنم که حداقل یه چیز audio دار ببینم که تاداا، تگ مورد نظر رو پیداکردم و خیلی سرراست url هم تو مشته!

حالا یه مشکلی که هست اینه که نمیشه همین url رو کپی پیست کرد و بعدش دانلود، این یه آدرس نسبی هست و نیاز به یه آدرس کامل (مطلق) داریم که البته با hover کردن روی لینک، یه لینک کامل برامون سبز میشه!

https://www.inshot.com/audio/01_Wander_Ikson.mp3

به همین سادگی و خوشمزگی! میزنم و دانلود میشه تامام!

به طرز مشابه میشه بقیه رو هم دانلود کرد :)




خب اینم از این ارادتمند: LastChemist OUT

سایر پست ها : دسته بندی شده (لینک)

https://virgool.io/@alishimist/lists

چنل تلگرام :

( ノ ゚ー゚)ノ @MyDifferentNameChannel \(゚ー゚\)




ضبط صداسایتهک با htmlترفند
It is an unpopular opinion, but I am surrounded by the idiots. کانال تلگرام : MyDifferentNameChannel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید