ویرگول
ورودثبت نام
aliturk5827
aliturk5827
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

نقد و بررسی کیبورد گیمینگ گرین GK601-RGB


سلام دوستان !

امروز میخوام تجربه 7 ماهم رو از این کیبورد بگم توصیه میکنم حتما تا اخر این مطلب رو بخونید در ادامه کیبورد رو همچنین باز میکنیم و یک گریزی میزنیم به اجزای داخلش !

دلیل خرید

شرکت ایرانی گرین (البته به گفته خودشون که میگن ایرانی هستن "پیوست" ) یه کیبورد با نام کیبورد گیمینگ GK601-RGB منتشر کرد منم به خاطر توضیحاتی که در خود سایتشون در خصوص این کیبورد نوشته بودن اقدام به خریدش کردم .

قیمت

من این کیبورد رو در آبان ماه سال 1398 مبلغ 220،000 تومان خریداری کردم که هم اکنون در دیجی کالا به قیمت وحشتناک 550،000 تومان و در فروشگاه های دیگر مثل لیون کامپیوتر به قیمت 450،000 تومان به فروش میرسید (تاریخ استلام قیمت ها ۱۳۹۹/۰۲/۱۶) . در ادامه قیمت کلی قطعات استفاده شده رو نیز خواهم گفت

موشکافی

در ادامه نظر شما را به قطعات و متریال های استفاده در داخل این کیبورد جلب میکنم البته به خاطر باز کردن کیبورد ، کیبورد فاقد گرانتی می شود .

(تمامی عکس ها توسط خودم گرفته شده و حق استفاده از تصاویر بلا مانع هست )

اولین چیزی که نظر منو به خودش جلب کرد ، تمامی قطعات مهم استفاده شده این کیبورد چینی بودن !

دوم اینکه این کیبورد مکانیکال نیست به اسم گیمینگ به ما قاب میکنن در پشت کیبورد نوشته (این کیبورد دارای تاییده استفاده اداری هست !! ) قالب بندی دکمه ها اشغال اشغال بعد 1 ماه از استفاده برای بعضی از دکمه باید خیلی فشار وارد کنی که باعث خسته شدن دست میشه همچنین جهت به نظر رسیدن به مکانیکال ارتفاع دکمه ها رو زیاد کردن !

یکی دیگر از دغدغه گیمر ها اینکه که کیبوردی که استفاده میکنن سنگین باشه ! که سازنده های معتبر جهانی در استفاده از بدنه از فلز یا پلاستیک فشرده استفاده میکنن اما در این کیبورد یک ورقه ی فلزی جهت سنگین بودن کرده بودن !!!!!!!!!!!

چراغ های RGB ضعیف و صد در صد ساخت چین + اینکه با چسب نواری سیمش رو اتصال داده بودن چیزهای از نوردهی این کیبورد هستش که اشغاله جهت اینکه نور های LED خودشون رو نشون بدن زیر دکمه های روی کیبورد رنگ سفید زده بودن که این کارم درست نکرده بودن و رنگ زدن خراب سفید خیلی تو چش میزنه

من تمامی قطعات این کیبورد رو از سایت های فروش قطعات الکترونیک خارجی برسی کردم که جمع میشه 6 دلار ! یعنی این کیبورد حداکثر 100 هزار تومنی رو به قیمت فضایی می فروشن ! !!


جمع بندی

توصیه میکنم به هیچ وجه سراغ این کیبورد نرید به هیچ وجه ! بنده سعی کردم تا حدودی به صورت بی طرف نظر شخصی خودمو در خصوص این کیبورد بدم ! یک چیزی اگر در دیجی کالا نظرات این کیبورد رو ببینید 70 درصد گفتن عالیه حرف نداره ! این افراد کسانی هستن که کیبورد 2 ساعتم نیست دستشون رسیده و دارن نظر می نویسن ! بیایید به صورت حرفه ای و واقع گرایانه نگاه کنیم در اخر قضاوت رو به خودتون میسپارم

یا حق




گرینGK601کیبورد گیمینگ گرینکیبورد گرینشرکت گرین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید