ویرگول
ورودثبت نام
علی محمد زینالی
علی محمد زینالی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

شرکت های سئو | دروغ بک لینکی

سلام به همگی دوستان عزیز اگه منو نمیشناسید باید بگم من علی محمد زینالی ام مسئول سئو و بازاریابی شرکتی در کرج! عاشق کارمم و دوست دارم هر روز چیزای جدید یاد بگیرم.

شرکت های سئو با چه روشی در نتایج گوگل بالا هستند؟

اگه به مقاله های شرکت های سئو و طراحی سایت مختلف سر بزنید قطعا یه مقاله پیدا می کنید که از مضرات خرید بک لینک حرف زدن ! یکم عجیبه چون اگه به پروفایل بک لینک این سایتا یه نگاهی بندازیم متوجه حجم زیادی از "بک لینک های خریداری شده" میشیم.

خب اما این روش جذب یوزر به نظر شما حرفه ای به نظر میاد یا مبتدیانه؟ چون هر کسی که علم کمی هم از سئو داشته باشه به راحتی میتونه تعدادی از بک لینک های هر سایتی رو ببینه! مگه اینکه سایت مقصد دسترسی رباتای مختلف رو به سایت بسته باشه.

یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت!
یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت!

خب همانطور که می بینید مطلبی با این موضوع در یکی از سایت های نام آشنا قرارداده شده (سانسور حرفه ای D: ) و حالا میریم سراغ یکی از بک لینک هایی که این سایت خریداری کرده است.

خب می بینید که بک لینک این سایت توی یکی از وبلاگ های لوکس بلاگ یافت شد
خب می بینید که بک لینک این سایت توی یکی از وبلاگ های لوکس بلاگ یافت شد

حالا این یکی از نمونه های زنده هست و معمولا توی کلمات کلیدی که رقابت شدیدتر هست امکان این نیست که بدون خرید بک لینک و رپرتاژ در نتایج بالا بیایید! منظور ما از کلمات کلیدی پر رقابت کلماتی مثل "طراحی سایت" یا "سئو سایت" هست که اغلب سایت های صفحه اول حجم زیادی محتوا و بک لینک دارند و به همین راحتی ها نمی شود با آنها رقابت کرد.

#سئو #بازاریابی_دیجیتال #آموزش_سئو

مشاوره رایگان سئو
مشاوره رایگان سئو


سئواموزش سئوبازاریابی دیجیتالعلی محمد زینالیسئو سایت
من علی محمد زینالی هستم علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال و دوست دارم هر چیزی رو که یاد می گیرم به بقیه هم آموزش بدم :) در حال حاظر هم با شرکت سی یو وب فعالیت می کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید