ویرگول
ورودثبت نام
Allen
Allen
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

همه چیز درباره ی #Allen #آلن خواننده ی نسل جدید

علیرضا دوربین ملقب به آلِن #allen : خواننده ، ترانه سرا و هنرمند اهل #خراسان_رضوی و شهرستان #کاشمر میباشد. او به علت صدای دلنشین و سبک شعری خاص خود در سال ۱۴۰۱ به شهرت رسید.

او هم اکنون در حال ساخت اولین مینی آلبوم خود به نام #رویای_محال میباشد.

اولین آهنگ رسمی او ، #آخرین_بغل خواهد بود که در اواخر اسفند ۴۰۱ به پخش عمومی میرسد.

عکس #آلن  #allen
عکس #آلن #allen



زندگی شخصی #آلن #allen : علیرضا دوربین متولد ۲۱ مرداد ۱۳۸۳ در شهرستان #کاشمر میباشد. او در دوران دبیرستان ، به تحصیل در رشته تجربی بود.


شروع موسیقی در زندگی Allen: او از همان سنین اول کودکی شروع به خواندن کرد. به گفته ی خودش، همواره در جمع خانوادگی و همکاران پدرش، در حال خواندن بود. علیرضا میگوید: روح من به موسیقی پیوند خورده و من بدون موسیقی، یعنی من بدون خودم!


کلام آخر Allen نسبت به خواننده مطلب:

باعث افتخار من است وقتی میبینم افرادی هستند که از آهنگ های من که چکیده هایی از باطن من است لذت میبرند و آنها را درک میکنند. انسان به آرزو زنده است. به رویا زنده است. اگر رویایی نباشد ، انسانها تکه سنگ هایی بی هدف اند. همواره به دنبال ستاره ی دنباله دار رویا بروید. شک نکنید مسیر فوق العاده لذتبخش و گاهی سخت اما قابل عبور را در پیش رو دارید.

چنل آلن و پیج آلن:

@allen.tunes :اینستاگرام پیج رسمی

@allentunes :تلگرام



زندگی شخصیآلن allenallenعلیرضا دوربینآخرین بغل
تنها فن پیج رسمی #آلن #Allen در وب سایت ویرگول ?️❤️‍?✌️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید