ویرگول
ورودثبت نام
altingen
altingen
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

توسعه کشاورزی و دامپروری با محصولات لاکچری

چرا کشاوزا و دامدارای اروپا و آمریکا جز پولدارای اجتماعشون هستن ولی در ایران در کف طبقه اجتماعی؟؟؟!!!

تا کی کشاورز ما رو باید با بیل و کلنگ و کار پر مشقت و دستهای پینه بسته و صورت آفتاب سوخته و..... باید بشناسن؟؟؟!!!

چرا وقتی میشه در یک فضای 500 متری به اندازه یک زمین 1 هکتاری(10000 متر مربع)بصورت لوکس و شیک درآمد پایدار کسب کرد این کار و نمیکنیم؟؟!!

و کلی مطلب دیگه که هم برای کشاورزا و دامدارای عزیزه هم برای عموم جوانان بیکار کشور که دنبال یک شغل با امنیت بالا،درآمد بالا،پایدار و کار در دل طبیعت هستن.

من سید فواد علوی کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم

حدود 5 ساله کار اصلی خودمو بدلیل رکود مسکن ول کردم و وارد تولیدات لوکس و پر درآمد در کشاورزی و دامداری شدم.(البته همون بهتر که رکود شدو وارد این رشته شدم) دوست دارم تجربیات خودمو در اختیار علاقه مندان به کار کشاورزی و دامداری لاکچری قرار بدم.البته در خصوص مطالب رشته اصلی خودم هم اگر مطلب بدرد بخوری پیدا کردم دریغ ندارم

درآمد پایدارکشاورزی لوکسمحصولات لاکچری
ارائه مقالات اجرایی کشاورزی و دامپروری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید