ویرگول
ورودثبت نام
AmanjAcademy
AmanjAcademy
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

جدید ترین روش یادگیری جاوا اندروید

در این مقاله من قصد دارم روش درست یادگیری برنامه نویسی اندروید با زبان جاوا را به شما آموزش دهم. این روش از بهترین متدهای آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید بوده و در جهان طرفداران بسیاری دارد.
از مزیت های این روش آن است که نیاز به هیچ گونه پیش نیاز خاصی نداشته و هر کسی با هر سطح از دانش کامپیوتر می‌تواند از آن استفاده کند.


نکته:  این متد در دوره های تخصصی جاوا اندروید آکادمی آمانج نیز پیاده سازی می‌شود.

اگر بخواهیم به چند سال پیش برگردیم بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات برنامه نویسان عدم دسترسی به منابع یادگیری برای بهبود دانش برنامه نویسی و همچنین رفع مشکلات و سوالات خود در این حوزه بود. در کنار این دو مشکل نه چندان کوچک، نبود محیط های توسعه نرم افزار از عواملی بود که خیلی ها را از مسیر ورود به دنیای برنامه نویسی دور می‌کرد.
خب این موضوع چه ارتباطی با توسعه و طراحی اپلیکیشن های اندروید دارد؟
الان با هم خواهیم دید؛
در گذشته برای توسعه اپلیکیشن های اندروید نیاز بود تا کمی با زبان جاوا آشنا باشیم و از ابزار ساختی به اسم maven برای طراحی اپ مورد نظر خود استفاده کنیم.
اما حالا…
ما باید علاوه بر تسلط  بر زبان برنامه نویسی جاوا، با محیط اندروید، مفاهیم UI/UX، الگوهای طراحی، نوشتن تست نرم افزار، کتابخانه های مختلف و چندین مفهوم و ابزار دیگر آشنا باشیم.
این موارد قطعا باعث طولانی شدن زمان یادگیری برنامه نویسی جاوا اندروید شده است مخصوصا اگر بدون نظم و ترتیب اصولی به دانشجویان آموزش داده شود و یا دانشجو بدون دانستن گام های اصلی یادگیری جاوا اندروید وارد این مسیر شود.

اگر من تصمیم به یادگیری جاوا اندروید داشته باشم باید چه کار کنم؟

در این مقاله من قصد دارم  شما را دقیقا به راهی که باید آن را طی کنید راهنمایی کنم.

برای مطالعه کامل این مقاله اینجا کلیک کنید و از مطالعه این مقاله و یادگیری لذت ببرید.


جاوا اندرویدجاوااندوریدآموزش جاوا اندروید
بهترین مقالات وبسایت آکادمی آمانج در حوزه های برنامه نویسی، مارکتینگ و دیزاین را می‌توانید در ویرگول بخوانید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید