ویرگول
ورودثبت نام
amin rahmati
amin rahmati
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تبریک متفاوت عید من

سلام به همراهان عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه و روزهای خوبی رو در قرنطینه ساخته باشید

امسال هم مثل هر سال سعی کردم پیام تبریک عیدم متفاوت باشه و مختص هر شخص باشه خداروشکر امسال متفاوت تر از هر سال بود و خیییلی مورد استقبال قرار گرفت و از 140 نفری که این پیام رو ارسال کردم تقریباً 50درصد پیام رو استوری و پست کردن، کار سختی بود و سه روز کامل وقتم رو گرفت اما ارزش داشت و حال خیلیارو خوب کرد و همچنین سورپرایز خوبی بود.

نمونه این پیام به این شکل هست که مختص استادم آقای بهرامپور درست کردم:

https://www.aparat.com/v/0qAQP

بقیه کلیپ ها هم همینطور بود و فقط اسم ها تغییر می کرد، ممنون که این نوشته رو دیدید امیدوارم که از این ایده بتونید استفاده کنید. هر سوالی هم داشتید من درخدمتم.

عیدنوروزعید نوروزایده تبریکتبریک عید
امین رحمتی هستم عاشق یاد گرفتن و یاد دادنم و تا عمر دارم دانش آموزم و از هر کسی می آموزم، زیرا تنها با یاد گرفتن می توانیم دنیا را جای بهتری برای زندگی کردن کنیم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید