ویرگول
ورودثبت نام
دکتر امین
دکتر امین
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شناخت اصول جوجه کشی از تخم نطفه دار

قدم دوم و مهمترین قدم تهیه تخم نطفه دار هست که برای تهیه تخم نطفه دار دو روش وجود داره ، اولین روش خرید جوجه و یا نیمچه مرغ یا هر نژاد دیگه و پرورش آن برای رسیدن به سن بلوغ و تخمگذاری و ایجاد گله مولد برای تولید تخم نطفه دار است که در این روش شما باید سرمایه گذاری بلندمدت _ یادگیری اصول پرورش پرندگان مولد _ تهیه و ایجاد مکان و بستر مناسب رو در نظر بگیرید



روش های تولید و تامین تخم نطفه دار

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار ایده‌آل و پرسود و جذاب کردید ، من به شما پرورش و تکثیر طیور را پیشنهاد میکنم

دو تا از بهترین روش های درآمدزایی در زمینه پرندگان شامل ( پرورش مرغ گوشتی یا تخمگذار _ خرید تخم نطفه دار و جوجه کشی و فروش جوجه ) هستند که به راحتی میشه با حداقل هزینه ها و سرمایه اولیه راه اندازی کرد

گروه صنعتی آذران نطفه
گروه صنعتی آذران نطفه

اولین قدم برای شروع کارتون خرید دستگاه جوجه کشی خوب و باکیفیت و استاندارد با راندمان بالا هست که شرکت های بزرگ تولید کننده داخل کشور هستن که دستگاه های جوجه کشی با کیفیتی تولید میکنن ، که در اینجا من براتون دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی آذران نطفه رو معرفی میکنم چون من خودم هم از این شرکت خرید کردم و راضی هم بودم

محصولاتدستگاهجوجهکشیمرغی|شرکتآذراننطفهundefinedazarannotfe.com

https://azarannotfe.com/

قدم دوم و مهمترین قدم تهیه تخم نطفه دار هست که برای تهیه تخم نطفه دار دو روش وجود داره ، اولین روش خرید جوجه و یا نیمچه مرغ یا هر نژاد دیگه و پرورش آن برای رسیدن به سن بلوغ و تخمگذاری و ایجاد گله مولد برای تولید تخم نطفه دار است که در این روش شما باید سرمایه گذاری بلندمدت _ یادگیری اصول پرورش پرندگان مولد _ تهیه و ایجاد مکان و بستر مناسب رو در نظر بگیرید

گروه صنعتی آذران نطفه
گروه صنعتی آذران نطفه

دومین و معقولانه و آسانترین روش ، خرید تخم نطفه دار از یک شرکت و یا فارم معتبره که هم بتونه تخم نطفه دار هر نژادی که میخواین رو داشته باشه و هم ضمانت کیفیت و اصالت رو بهتون بده درضمن سر موقع هم به دستتون برسونه یعنی هم کمیت و هم کیفیت

پرورشپرورشطیورمحصولاتتخمنطفهدارمرغ|شرکتآذراننطفهundefinedazarannotfe.comطیور

اصول جوجه کشی

بعد از تهیه تخم نطفه دار نژاد مورد نظر ، اولین کار بررسی کیفیت و تمیز بودن تخم های نطفه دار هستش یعنی بررسی کنید که اگه تخم ها کثیف یا ترک داشتن حذف کنید
در دومین مرحله دستگاه جوجه کشی رو روشن و آماده به کار کنید یعنی تست دما و رطوبت و سلامت دستگاه جوجه کشی و در آخرین مرحله قرار دادن تخم های نطفه دار در داخل دستگاه جوجه کشی برای شروع دوره جوجه کشی می باشد .

منابع :
گروه صنعتی آذران نطفه
https://azarannotfe.com
ویکی پدیا

https://fa.m.wikipedia.org

درآمدزاییپرورش پرندگاندستگاه جوجه کشیتخم نطفه دارمرغداری
علاقه مند به اصول جوجه کشی و تخم های نطفه دار پرندگان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید