ویرگول
ورودثبت نام
Amin Alirezaee
Amin Alirezaee
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

فصل اول پادکست پاپیروس

سلام
من امین علیرضایی هستم و شما اولین پست من در ویرگول رو میخونید.
از قدیم نوشتن و صحبت کردن و کتاب معرفی کردن رو دوست داشتم، فرقی نداشت شبکه اجتماعی یا جمع دوستان... هر جا که ممکن بود دوست داشتم در مورد کتاب و کتابهایی که خوندیم صحبت کنیم.

سال 1397بود که با پادکست آشنا شدم، شدیدا پادکست گوش کردم و نهایتا شهریور 1398 بود که تصمیم گرفتم پادکست درست کنم... تصمیمی که البته 6 ماه به تاخیر افتاد. به نظرم میومد که بهترین مدل پادکست پادکستیه که خلاصه کتاب ارائه میکنه. از اون طرف چیزی که بلد بودم مسائل مختلفی در حوزه کسب و کار بود، بنابراین پادکست من شد پادکستی در حوزه کسب و کار. برای اسم هم خیلی فکر کردیم و در نهایت رسیدیم به پاپیروس!

سعی کردم پاپیروس پادکستی باشه که اگر یکی دیگه درستش کرده بود، من میپسندیدم، بنابراین سعی کردم یه کم به کار چارچوب بدم: اول اینکه پاپیروس به صورت فصلی منتشر میشه، هر فصل یک موضوع. دوم اینکه هر اپیزود یک کتاب. سوم اینکه از خودم چیزی نگم. فصل اول پادکست، اختصاص داره به کتابهایی در حوزه استراتژی

پاپیروس پادکستیه که در ایام کرونا متولد شده، متن اپیزود اول و دوم پادکست در ایام قرنطینه عید 1399 نوشته شد و کم کم پیش رفتم. الان که این پست رو مینویسم 6 اپیزود منتشر شده و قسمت هفتم داره آماده میشه...

خلاصه کتابهای کسب و کار
خلاصه کتابهای کسب و کار

ویرگول جاییه که پستهایی مرتبط با موضوع پادکست رو منتشر خواهم کرد، ولی کانال رسمی پاپیروس نیست. شما میتونید پادکست پاپیروس رو از همه اپلیکیشن های پادگیر بشنوید و البته از سایت پیگیری کنید.

تا پست بعد، خدا نگهدار

استراتژیکسب و کارپاپیروسپادکستخلاصه کتاب
تولیدکننده پادکست پاپیروس، خلاصه ساده کتابهای کسب و کار | دکتری مهندسی صنایع
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید