ویرگول
ورودثبت نام
محمد امین جمالی
محمد امین جمالی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شروع دوباره

سلام به همه

دوباره به اینجا برگشتم. جایی که احساس راحتی و سبکی برای نوشتن دارم...

از آخرین نوشته ام اینجا فکر کنم نزدیک 2 سال یا حتی بیشتر میگذره.. توی این سالها اتفاقات خیلی زیادی افتاد. خوب ، بد ، زشت ، زیبا... یه سری افراد از دستم رفتن.. یه سری چیز ها از دستم رفت... یه سری چیز ها بدست اومد ، سرباز شدم ، سربازیم تموم شد و بعد از یه مدتی که شرایط گیجی محض رو میگذروندم یه سری کارها رو که عقب افتاده بود مجدد استارت زدم ، مقداری آموزش دیدم و تمرین کردم و الان اینجام.

فکر کنم یادم رفت خودم رو معرفی کنم. من محمد امین ام. یه هنر دوست ، علاقمند به فناوری. قدیما بازی میساختم اما الان گرافیک سه بعدی کار میکنم. رشته م مهندسی نرم افزار...

خواستم بنویسم که دستم راه بیفته ، از ترس نوشتن رها بشم تا بتونم حرفامو بزنم... بلکه بتونم بخشی از تجربیاتم رو به افراد دیگه ای منتقل کنم و امیدوار باشم که کار مفیدی هرچند کوچک انجام دادم و ابهامی هرچند کم رو برای کسی رفع کردم...

این متن رو نوشتم تا یادم بیاد نوشتن سخت نیست ، ترسناک نیست ، مثل خیلی سال پیش که مینوشتم و یاد میدادم و یاد میگرفتم...

اگر این متن رو خوندی از وقتی که برای من گذاشتی صمیمانه تشکر میکنم :)


ترس نوشتنشروعدوباره
کارشناسی کامپیوتر ، فعال در زمینه گرافیک سه بعدی و ساخت بازی ، اموزش و اینجور چیزا! علاقمند به انیمیشن، بازی، ماشین و طب و طبیعت!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید