ویرگول
ورودثبت نام
یک بیت کوین!
یک بیت کوین!
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

درآمد پسیو یا غیرفعال من در هفته اول خردادماه!

مگر جذابتر از درآمد پسیو یا غیرفعال هم داریم در بازارهای مالی؟

- در سفر هستی، لذت واریز روزانه درآمد را به همراه داری!

- وقتی خواب هستی، پول مثل آب خوردن به حسابت می‌آید!

- یکبار یک کاری را انجام می‌دهی، مدت‌ها درآمدش نوش جانت می‌شود با آرامش خاطر!


من قبلا سه ماه تلاش کردم و حدود 1000 نفر را به یک صرافی ارز دیجیتال دعوت کردم؛ همون طرح‌های دعوت از دوستان یا کد ریفرال.

نمیدانم از این هزار نفر الان چقدر از آنها در صرافی موردنظر فعال هستند. اما من قصد دارم درآمد خرداد خودم را با شما در میان بگذارم.

شما هم دوست دارید درآمد پسیو بسازید؟ یا الان درآمد پسیو دارد؟ اصلا می‌دانید چی هست و چگونه باید ایجادش کنید؟ با من و لذت درآمد پسیو همراه باشید.

کل درآمد من در هفته اول خردادماه از کد ریفرال (حدود 3 میلیون تومان): 3,294,531


توجه شما به برخی تصاویر واریز کمیسیون رفرال جلب می‌کنم؛ به ساعت واریزی‌ها دقت کنید؛ 4 صبح، زمانی که من خواب هستم! و احتمالا شما هم خوابید!

اگر به ایجاد این نوع درآمد علاقمند هستی، برایم کامنت *من می‌خواهم درآمد پسیو داشته باشم* را بگذار.

موفق باشی.

درآمد پسیوکسب درآمددرآمد غیرفعالکسب درآمد از رمزارزدرآمدزایی
لیلی امینی؛ عاشق آموزش‌های کاربردی به زبان ساده در بازار ارز دیجیتال. می‌نویسم که یاد بگیرم و یاد بدهم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید