ویرگول
ورودثبت نام
زهرا امینی
زهرا امینی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ایجاد نوت بوک جدید روی دیتاست یک Competition در کگل

درود دوستان

توی این پست می خوام بهتون بگم چه جوری میشه روی دیتاست یک Competition نوت بوک جدید ایجاد کرد، با من همراه باشید.

من برای نمونه دیتاست Titanic را انتخاب کردم:

Titanic - Machine Learning from Disaster

وارد لینک بالا شوید و بعد به تب code بروید و New Notebook را بزنید:

بعد از کلیک روی New Notebook نوت بوک جدید برایتان باز می شود، من ابتدا نام نوت بوکم را تغییر می دهم به یک نام مناسب، سپس کتابخانه های مورد نیازم را نوشتم، حالا می خواهم بروم سراغ فایل های دیتاست که در تصویر زیر مشخص شده است:


سپس روی دیتاست کلیک کنید تا فایل های موجود در آن را ببینید:

ما در این دیتاست سه فایل داریم، فایل train.csv که شامل داده های آموزشی است، فایل test.csv که شامل داده های تست است و فایل gender_submission.csv که شامل Label های دیتاهای تست است. توجه کنید که در اینجا خود دیتا ست برایتان داده ها را جداگانه قرار داده است.

برای خواندن داده به طور مثال به صورت زیر عمل کنید:

به همین صورت برای بقیه ی فایل ها هم داریم:


بعد از ساخت و اجرای مدل تان می توانید نتایج تان را ذخیره کنید و در Competition ثبت کنید به صورت نمونه می توانید از کد زیر استفاده کنید، امیدوارم متوجه ساختار کلی این قطعه کد بشوید:

این پست هم تموم شد، ممنونم از همراهی تون اگر سوالی بود یا نظری داشتین خوشحال می شم برام بنویسید.


کگلkagglepythonپایتونیادگیری ماشین
من یک علاقه مند به یادگیری به ویژه در حوزه ی هوش مصنوعی هستم و همیشه تلاش می کنم که در یادگیری ماشین و علم داده تجربه کسب کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید