ویرگول
ورودثبت نام
زهرا امینی
زهرا امینی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیدا کردن مقاله در google scholar

با سلام و وقت بخیر

ممکنه شما هم در پیدا کردن مقاله ی مورد نظرتون داخل یه مبحث خاص مشکل داشته باشید پس می تونید از google scholar استفاده کنید، حالا چه طوری؟ در ادامه می بینید

اول از همه به آدرس منبع عظیم مقاله ها یعنی گوگل اسکولار بروید.

حالا از سمت چپ وارد پنل شوید و روی Metrics کلیک کنید.

حالا از قسمت categories موضوع مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید که من چون مقالات مرتبط به کامپیوتر رو می خوام Engineering & Computer Science رو انتخاب می کنم.

حالا می تونید از بخش subcategories موضوع تخصصی خودتون رو انتخاب کنید که من AI رو انتخاب کردم.


در اینجا لیست ژورنال ها رو برای شما نمایش می ده که می تونید ژورنال مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

حالا شما مقاله هایی که داخل اون ژورنال چاپ شده اند رو می تونید با مشخصات شون ببینید.

مقاله رو انتخاب کنید تا به سایت مقاله هدایت شین و بتونید دانلودش کنید.

نکته: Citation مقاله چیست؟

استفاده از مطالب علمی یک نویسنده توسط نویسنده ای دیگر به شکلی داخل مقاله یا کتاب خود بدان اشاره کرده باشد سایتیشن Citation نام دارد(در واقع مفهومی برعکس reference دارد). هرچقدر تعداد ارجاع دهی یا استناد (Cite) به یک مقاله بیشتر باشد نشان‌دهنده بالا بودن اعتبار آن مقاله است.


مقالههوش مصنوعییادگیری ماشینکامپیوترgoogle scholar
من یک علاقه مند به یادگیری به ویژه در حوزه ی هوش مصنوعی هستم و همیشه تلاش می کنم که در یادگیری ماشین و علم داده تجربه کسب کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید