ویرگول
ورودثبت نام
امین امیدوار
امین امیدوار
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

سئو کردن وب سایت

دوستان عزیز سلام

میخواستم این مطلب رو به صورت ویدئویی صحبت منم ولی چون واقعا وقت نکردم ویدئو آماده کنم تو مترو بودم گفتم به صورت متنی راجبش حرف بزنم

چند روز پیش سر یه پروژه ای با یه عزیزی صحبت می کردم بهم پیام داد و گفت من میخوام روی وب سایتم سئو انجام بشه به ورودی روزانه بالای دو هزار کلیک گوگل برسم

بهش گفتم این حتما شدنیه وب سایتتو بهم بگو ببینم وضعیتش چطوره؟

سئو کردن وب سایت در گوگل


گفت وب سایت ندارم هنوز میخوام راه اندازی بشه ?

دوستان این چند تا نکته ای که میگم رو حتما قبل از اقدام به راه اندازی وب سایت کامل بدونیمش

نکته اول و مهم اینه که یک دامنه وقتی به تازگی ثبت میشه مدتی طول میکشه تا موتور جستجوگر گوگل به اون دامنه و سایتی که به اون دامنه متصله اعتبار بده وتا اعتمادش به خوب بودن این سایت جلب نشه اصلا ایندکسش نمیکنه و توی نتایج قرارش نمیده چه برسه صفحات اولیه

نکته دوم اینه که بعد از اینکه یک سایت و دامنه از نظر اعتبار مورد تایید گوگل قرار بگیرن، اگر تازه اون وب سایت جدید اصول محتوا گذاری درست داخلش رعایت شده باشه و با یه کلمه کلیدی بیاد برای رقابت گوگل میاد مقایسه میکنه وب سایت های موجود با اون کلمه کلیدی کدومشون اولویت دارند و باز هم وب سایت ما به خاطر تازه بودنش شانس انچنانی برای شروع رقابت نداره.

همین دو تا نکته نشون میده که پس یک وب سایت با رعایت تمامی اصول سئو باز هم حداقل یک الی دو ماه زمان نیاز داره تا گوگل بازی بده بهش و رقابت داشته باشه

من و شما به عنوان مدیر یک بیزینس و کارفرمای وب سایت همین دو تا مورد رو یاد بگیریم و بپذیریم هم خیلی راحت تر میتونیم برای وب سایتمون سرمایه گذاری کنیم و هم راحت تر میتونیم با طراح سایتمون همکاری کنیم

بهینه سازی وبسایتطراحی وب سایتوردپرسآموزش سئو و بهینه سازی سایتآموزش طراحی سایت
من قراره که حال کسب و کار شما رو خوب کنم . همیشه دغدغه اصلیم این بوده که مدیران و صاحبان کسب و کار رو با اصول دیده شدن کسب و کارشون آشنا کنم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید