ویرگول
ورودثبت نام
امین امیدوار
امین امیدوار
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

طراحی وب سایت آسان

دوستان عزیزم سلام

متاسفانه امروزه به شدت حرفه طراحی وب سایت بی ارزش شده و خیلی افراد فکر می کنند که خیلی راحت می تونن طراحی وب سایت رو برای کسب و کار خودشون انجام بدن ولی به هیچ عنوان این گونه نیست که میخوام امروز یه کم بیشتر با هم راجبش صحبت کنیم .

طراحی وب سایت در 3 روز !

خیلی از دوستان و همکاران عزیز من با تبلیغات زیاد این فرهنگ رو جاسازی کردن که طراحی وب سایت رو میشه در کمتر از یک هفته انجام داد و تحویل مشتری داد . این درسته اما خرید یک هاست و دامنه ، یک قالب آماده و یه تغییرات کوچیک رو حتی کمتر از یک روز هم میشه انجام داد چه برسه به یک هفته .


فرهنگ جا افتاده بین کارفرماها

خیلی از کارفرماهای عزیز هم اطلاع ندارن که پروسه طراحی وب سایت آسان نیست و اون چیزی رو که شنیدن همه چیز نیست . وقتی که یک قالب ، هاست و دامنه خریداری میشه و فعال میشه تازه شروع کار هست و از این به بعده که تازه وب سایت ما قرار طراحی و مدیریت بشه اما خب این توضیح بهشون داده نمیشه متاسفانه

می خوام خودم وب سایتم رو طراحی کنم !!!

یک موضوع دیگه که از خیلی دوستان و کارفرمایان عزیز این روزا می شنویم اینه که ، من می دونه طراحی وب سایت کردن راحته برای همین می خوام خودم وب سایتمو طراحی کنم و نیازی به کسی ندارم.

فروش دوره و پکیج طراحی سایت صفر تا صد

یه سری از همکاران و دوستان ما در حوزه طراحی وب سایت به خاطر فروش محصولات آموزشی یا جذب افراد در دوره های مختلف آموزش طراحی وب سایت انقدر این کار رو پایین آوردن و انقدر راحت جلوه دادن که هر شخصی فکر میکنه اگه روزی 2 ساعت کنار کار خودش وقت بذاره می تونه یک هفته ای برای خودش وب سایت طراحی کنه .

نه دوست عزیز اینجوریا هم نیست دیگه

چرا اتفاقا همینجوریاس !!! میگن طراحی سایت خیلی آسونه

چند روز پیش توی لایو یک عزیزی بودم که از همکارای خودمون هست و به سبب اینستاگرام از نظر تعداد فالور پیشرفت کرده ، یه شخصی اومد سوال کرد که من یه بیزینسی دارم که میخوام براش وب سایت داشته باشم چی کار کنم ؟ شروع کرد به توضیح دادن که بیا تو دوره من شرکت کن خیلی زود یاد میگیری که چطور طراحی وب سایت کنی و ازش پول دربیاری !!! آقا نکن این کارو با اعتماد مردم به خودت . اون شخص به حرف تو اعتماد میکنه ولی نمیدونه باید تمام انرژی که می تونه روی کار خودش بذاره رو باید روی آموزش این کار بذاره تازه فقط بتونه یه قالب بالا بیاره ، بعد باید بره محتوا نویسی یاد بگیره ، بعد سئو یاد بگیره ، تحلیل رقبا یاد بگیره و ........

باور کنید طراحی سایت حرفه ای و با طول عمر بالا یک بیزینس حرفه ای نه یه کار ساده و آسان

کارفرمای عزیز ، مدیر کسب و کار من به شما توصیه می کنم که به جای اینکه وقتت رو بذاری برای یاد گیری طراحی وب سایت ، وقتت رو بذار روی بیزینس خودت ، اما چون قراره وب سایت داری به کارهات اضافه بشه قبل از اینکه با کسی برای طراحی وب سایتت به توافق برسی راجب روند کار اطلاعات کسب کن که با خیال راحت و بدون رویا پردازی طراح سایتت رو انتخاب کنی و کار رو بهش بسپاری .

دوستتون دارم

آموزش طراحی سایتامین امیدوارسئو و بهینه سازی
من قراره که حال کسب و کار شما رو خوب کنم . همیشه دغدغه اصلیم این بوده که مدیران و صاحبان کسب و کار رو با اصول دیده شدن کسب و کارشون آشنا کنم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید